Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo!

Gestart door Knoddepropje, oktober 24, 2005, 01:21:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Knoddepropje

Hallo!
Ik heb me net aangemeld en kom me dus eerst even precies zoals het hoort :) eventjes voorstellen. Ik ben Knoddepropje, ik ben 25 jaar en probeer er achter te komen of A-seksueel daadwerkelijk op mij van toepassing is.
Kan er niet heel erg gemakkelijk echte, symptoom-beschrijvende info over vinden die duidelijk is. Maar heb wel behoorlijke problemen met bepaalde activiteiten die schijnbaar zo normaal zijn voor de meeste mensen op deze wereld. Hoop hier wat verhelderende informatie te kunnen vinden dus ???
We gaan het zien!
Groeten van Knoddepropje

TBW

Dag Knoddepropje!

We hopen binnenkort teksten en zo uit het engels te vertalen naar het nederlands, zodat we hier op dit forum een vraag -en antwoordlijst en zo kunnen aanbieden. Enfin, ik ga me daar toch voor inzetten. Dan kan je wél info vinden die duidelijk is.

Tot binnenkort en veel plezier hier...

;)

bebe

hoi mensen
ik zal me ook even voorstellen,mijn(nick)name is Bebe,ik ben een 36 jarige vrouw en asexueel!
Ik ben daar een paar jaar geleden achtergekomen,en sinds ik weet dat ik niet Remi alleen op
de wereld ben hierin,kan ik er redelijk goed mee omgaan.
Toch benauwd me het gevoel dat ik waarschijnlijk mijn hele leven single zal blijven,en nooit echte
liefde zal leren kennen.
Maar desondanks ga ik redelijk happy door het leven,mijn hobbies zijn oa disney,reizen en line dance.
Ik hoop via dit forum met andere mensen in contact te komen,die net als ik dus a sexueel zijn
zodat we ervaringen kunnen uitwisselen

TBW

bebe, bedoel je dat je ook geen romantische drang hebt om op relationeel (aseksueel) gebied met iemand samen te zijn?

Dat komt zelden voor, een type d

ChibiFirli

Hoi Knoddepropje ^_^,
aseksualiteit is inderdaad niet al te afgelijnd beschreven en je bent dan ook lang niet de enige die op zoek is :). De definitie waar de rest van aven (zoals de veel grotere anderstalige forums) het over eens is (wel meestal over eens is :P) is: geen seksuele aantrekking. Wat ook niet echt een perfecte definitie is.
Maar als je al hier bent komen kijken, gok ik dat je waarschijnlijk wel iets gemeen hebt met aseksuelen ^_^. Je bent altijd welkom om hier wat te blijven, wat te praten en gesprekken te volgen en zo voor jezelf uit te vinden hoe je in elkaar zit ^_^.

Hoi bebe ^_^,
nu je hoeft niet per se je hele leven alleen te blijven alleen omdat je aseksueel bent :), er zijn genoeg aseksuelen die in een relatie zitten (zonder sex dan meestal). Zelfs als je compleet geen romantische drang hebt hoeft dat zelfs niet, je kan gewoon lekker je leven delen met enkele vrienden ^_^. Natuurlijk, als je gelukkig bent, maakt het allemaal niet zoveel uit :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Hallo Knoddepropje!

Je hebt het hier ook al gevonden. Goed zeg! Hoe meer zielen hoe meer vreugt.

Welkom bebe!!!
Je hoeft zeker niet je hele leven single te blijven. Ik heb ook een relatie.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Hallo Ereinion!
Ja heb het gevonden! Wel dankzij jou hoor :D

Bebe: welkom hier!

bebe

#7
een a sexuele relatie zie ik wel zitten,ik ben zeer zeker romantisch ingesteld,maar dus zonder sex
maar ja waar vind ik zo'n partner?

EDIT  TBW hier, ik drukte per ongeluk op de knop 'verander' ipv 'citeer'. Mijn excuses, het bericht van bebe is niet gewijzigd (lap, mijn eerste dag en al een fout...)

Tempesta

Gewoon blijven doorzoeken zoals iedereen, bebe! Lukt vast wel   ;D.

TBW

Citaat van: bebe op oktober 25, 2005, 02:27:59 PM
een a sexuele relatie zie ik wel zitten,ik ben zeer zeker romantisch ingesteld,maar dus zonder sex
maar ja waar vind ik zo'n partner?

Ik ijver voor een relatieforum...  :D

myra

Hey knoddepropje.

Welkom!

Vanwaar komt je naam eigenlijk? is het een figuur uit een boek ofzo?  ???

Knoddepropje

Hallo myra!
Nee, heb m helemaal zelf verzonnen! En, voordeel, niemand anders heeft m ;D Geen gemier dus met Knoddepropjes 1,2 of 86...hihi

bebe

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 25, 2005, 08:13:35 PM
Citaat van: bebe op oktober 25, 2005, 02:27:59 PM
een a sexuele relatie zie ik wel zitten,ik ben zeer zeker romantisch ingesteld,maar dus zonder sex
maar ja waar vind ik zo'n partner?

Ik ijver voor een relatieforum...  :D
kijk dat zou een idee zijn,een relsatie forum,ik stem voor! ::)

TBW

Niets houd je tegen  :D

~TBW de  :flic:

bebe

da;s een goeie,idd niks houd me tegen,behalve mijzelf  misschien
ik ben altijd bang dat daar nou juist verkeerde mensen op afkomen,sta
er nogal wantrouwend tegenover,begrijp me niet verkeerd,maar zo zit
ik gewoon in mekaar,heb al te vaak rare opmerkingen over mijn a seksueliteit
gehoord,vandaar dat wantrouwen.