Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uhm.. Help?

Gestart door SillyMe, december 23, 2005, 04:40:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Welkom Silly Me! Ook  :cake: van mij.

Je hebt nu iig ontdekt hoe je een bericht kunt plaatsen en dat is eigenlijk het belangrijkst. Vraag alles wat je wilt, waarschijnlijk worden wij daar ook weer wijzer van.  ;)

Over dat zoenen, aseksualiteit gaat vooral over je niet seksueel aangetrokken voelen tot anderen. Als jij zoenen prettig vindt moet je dat gewoon doen. De meeste aseksuelen hebben weinig behoefte aan seks, maar de reden waarom verschilt van afkeer tot dat het niet boeiend gevonden wordt. Veel succes met uitvinden waar jij staat!  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SillyMe

#16
Thnx allemaal voor t welkom,  :wave:  :cake: terug  ;D
Allemaal ook n fijn kerstfeest ofzo.. En ja, ook alvast n gelukkig nieuwjaar!

@ Sammy

Oh das dan wel weer n verademing ;)
Hoewel, ja, opzich zit ik hier niet om over koetjes en kalfjes te praten, denk ik, ook wel natuurlijk, maar toch vooral (nu nog), om te ontdekken dat ik niet de enige ben (it's coming through!!) en uit te vinden in hoeverre andere mensen hetzelfde zijn/ervaren enz.

Best dubbel opzich als je t zo bedenkt, ik wil er niks mee te maken hebben, kan de helft, wat zeg ik, meer dan de helft van de woorden niet eens uit m'n strot krijgen (zonder dat ik erbij gruwel) en toch kom ik hier om erover te praten haha!  :schater:

@ Jovi_Hobbes

Thnx! Zal er s koekeloeren, als ik t kan vinden  :D

@ Ereinion

Ik denk dat ik nog niet helemaal weet waar ik sta en dat hoop ik idd hier te ontdekken dan!
Maar zoenen wordt voor velen toch wel als intiem ervaren en toch ook wel geplaatst onder seksualiteit..
Kan me dus  wat dat betreft best voorstellen dat t voor a-seksuelen ook als niet fijn ervaren wordt.. Daarom twijfel(de) ik ook nog steeds of ik nou wel of niet a-seksueel ben. Maar goed, er zijn dus meer mensen die wel van zoenen kunnen genieten, maar niet van de rest?
Graag wat meer info daarover dan, misschien kunnen we 'ervaringen uitwisselen' zoals dat zo mooi heet ::)

Ereinion

Ik heb over zoenen een nieuw onderwerp gestart in 'vragen over aseksualiteit'. Ik denk dat het daar overzichtelijker en beter op zijn plek is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.