Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Johan komt eens langs

Gestart door johan, oktober 28, 2005, 05:39:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

johan

Hallo iedereen,

Ik ben Johan, een 32-jarige man uit de groene rand rond Brussel. Ik verveel me niet want ik heb een leuke job en heel wat hobbies.

Ik ben een gelukkige single maar sta wel open voor een relatie met wat romantiek, waarin beide partners elkaar de nodige vrijheid geven. Maar zo'n vrouw vinden is niet makkelijk. Nu in mijn vriendenkring heel wat kindjes geboren worden, krijg ik zelfs een vadergevoel.

Hopelijk vind ik hier een aantal goede vrienden en vriendinnen en misschien zelfs de ware  ;)

ChibiFirli

Welkom Johan :D,

ik hoop dat je hier veel vrienden kan maken (wat trouwens ook wil zeggen dat er veel mensen hier zullen zijn ;D)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Welkom Johan,

Ik zag net dat we nu ook cake hebben. Dus bij deze de traditionele AVEN- :cake:!
Eet smakelijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Dag Johan!

Neem gerust een stukje  :cake:!

Prettig verblijf,


Een naamgenoot

~TBW

myra

Dag Johan,

Fijn dat je de weg naar dit forum ook gevonden hebt. Hopelijk vind je het leuk hier!

Myra

Knoddepropje

Hallo Johan, welkom welkom! Nog een stukje  :cake:? hij is wel lekker vind ik hoor ;D
Leuk dat je er bent!
Knoddepropje

Tempesta

Welkom Johan? Nog trek in een stukje  :cake:?

We hebben sinds recent een datingforum, dus ik zou zeggen plaats eens een berichtje :).

johan

Bedankt iedereen voor de verwelkoming  :wave: