Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door Lisa, november 16, 2005, 12:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lisa

Hallo allemaal,

Ik hang al een jaar of twee rond op Aven, maar post daar zelden. Ik lees wel. Ik vind het wat tegenstrijdig om over seks (of juist géén seks) te posten terwijl ik daar juist niet echt in geïnteresseerd ben. Verder zie ik mijn aseksualiteit niet als een probleem.

Ik gebruik het woord aseksueel liever niet (hoewel ik zeker tot die groep behoor); het klinkt zo definitief. En ik vind dat ik niets uit moet sluiten.

Jovi_Hobbes

Hoi Lisa,   :wave:
welkom op het forum. Hierbij een stukje traditionele AVEN-taart  :cake:

Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt, dus als je liever rondkijkt dan berichtjes post dan lijkt mij dat geen probleem, toch?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Hallo Lisa, ook van mij een stukje  :cake:.
Alleen rondkijken is inderdaad ook prima. Maar ik denk dat ik je ook een keer op het engelse AVEN heb gezien. Ik herken je avatar, erg mooi. Ik kan mezelf er wel een beetje in herkennen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Dag Lisa  :wave:

Traditioneel:  :cake:

Ik heb ook moeilijkheden een stempel op mezelf te plakken, maar af en toe is dat wel nodig, denk ik zo...

ChibiFirli

Hoihoi ^_^,

Welkom op het forum ^_^
Naja, je hoeft natuurlijk niet heel je leven aseksueel te blijven ^_^. Eigenlijk hebben we de term alleen maar nodig om mensen snel uit te leggen waarover het gaat.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Hoi Lisa!
Je hebt vast wel ruimte voor nog een stukje  :cake:.

Stempelen mag, hoeft niet. Maar als je het toch doet, doe het dan wel met een mooi kleurtje  ;D

Knoddepropje

Hallo Lisa!
Welkom hier, enne, als je liever leest is dat natuurlijk ook prima :D
we waren gewoon een beetje nieuwgierig denk ik.... ;D

johan


Lisa

Dank voor alle warme welkomen!

(en de :cake: uiteraard)

Ereinion

Ik heb wat  :cake:  voor je in een hoekje verstopt..
*fluisterd in Lisa's oor* pssst pst pssst*

Als je een keer aan het rondkijken bent, en honger krijgt weet je waar je de cake kunt vinden.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.