Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoihoi!

Gestart door Vic13, april 21, 2019, 02:19:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suus


Samoth

Citaat van: Vic13 op april 23, 2019, 08:10:48 PMNou eerlijk gezegd voel ik mij soms net een aliën hier in deze wereld vol met seksuelen?  8)

Dit gevoel herken ik zeker ook. Ik voel me geregeld wat onbegrepen. Niet in de laatste plaats door mijzelf overigens. Welkom in ieder geval!  :cake:

Zomerbloempje

Welkom Vic! :handschudden:

Een mooi dat je op je 21 al zo'n ontwikkeling hebt doorgemaakt en al zo goed weet wie je bent! 

Marsumarsu


Vic13

Citaat van: Zomerbloempje op mei 01, 2019, 11:39:42 AM
Welkom Vic! :handschudden:

Een mooi dat je op je 21 al zo'n ontwikkeling hebt doorgemaakt en al zo goed weet wie je bent!? 

Hier ben ik zelf ook erg blij mee. Ik lees regelmatig verhalen van anderen die al "gedoe" hebben gehad vanwege hun aseksualiteit, mensen die dachten dat er iets mis met ze was of dat ze een seksuele aantrekking moesten "leren" of ervaren of mensen die er pas achter kwamen wanneer ze al een relatie hadden. Ik heb zelf nog nooit een relatie gehad en de enige problemen die ik (tot nu toe) ervaar zijn dingen als seksscènes die om de een of andere reden altijd wel moeten voorkomen in series/films (dat is onder andere de reden dat ik momenteel eigenlijk vrijwel alleen nog horrorfilms kijk, die zijn het veiligst  :schater: ) en waarschijnlijk zijn er heel veel inside jokes geweest die ik niet begreep, maar ik weet inmiddels dat als mensen om iets lachen dat waarschijnlijk ook een andere betekenis kan hebben, ik maar niet moet vragen waarom anderen moeten lachen of zeggen dat ik het niet snap. Het zal dan wel seksgerelateerd zijn en ik zit dan al helemaal niet op de uitleg van de inside jokes te wachten  ;)

Verder bedankt voor alle welkomswensen  :knuffel: Ik heb al gekeken naar een mogelijke meeting en had heel graag meegewild naar de Efteling (I  :hart1: :hart1: :hart1: de Efteling ) maar helaas ben ik dan niet in Nederland. Hopelijk lukt het een andere keer  :D  :cake:

Atlantis

Hoi Vic, welkom  :cake: :cake:. Beter laat dan nooit, toch?
I solemnly swear that I am up to no good...