Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Contact met de moderators

Gestart door admin, februari 28, 2021, 07:05:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

admin

Beste forumbezoekers,

Als je contact op wil nemen met de administrators/moderators van het forum dan kan je terecht bij:

Je kan contact met ons opnemen in de volgende gevallen:

  • Je hebt een vraag over de werking van het forum
  • Je hebt een klacht over het gedrag van een andere forumgebruiker
  • Je hebt een probleem met een bericht wat geplaatst is, en je komt er zelf niet uit met de persoon die het bericht geplaatst heeft.
Wij zijn er nadrukkelijk niet om persoonlijke problemen rondom aseksualiteit te bespreken, daar hebben we het forum voor. Als je dat prettiger vindt hebben we ook een privé gedeelte waar alleen geregistreerde leden met meer dan 25 geplaatste berichten kunnen komen.

Vriendelijke groet,
AceVentura, Edewecht en Koffie

Kortrokje

Beste beheerders , ik stel mij de vraag , is dit een forum voor enkel voor jongeren, of is dit forum ook toegankelijk voor ouderen?
Of is dit forum niet bedoeld voor ouderen?
Dit is de eerste keer voor mij, ik kan mij niet van der indruk ontdoen dat dit reeds heel oude berichten zijn.. Ik wil hiermee zeggen, ik heb nog niks recents, 2021,gelezen.
Ben ik hier op de juiste plek?
Ik wil ook zeggen , ik heb nog niet àlles gelezen hé. Toch graag een woordje uitleg aub? Dankuwel
groeten...
Kortrokje...

Edewecht

Beste Kortrokje,

Welkom op het forum. Ik zal hier even ingaan op je vragen.

Citeeris dit een forum voor enkel voor jongeren, of is dit forum ook toegankelijk voor ouderen?
Dit forum is er voor alle leeftijden. De leeftijd van de forumleden varieert van 20 en jonger tot 70 en ouder.

Citeerik kan mij niet van der indruk ontdoen dat dit reeds heel oude berichten zijn.. Ik wil hiermee zeggen, ik heb nog niks recents, 2021,gelezen.
Als je op de Index-pagina kijkt, zie je (bijna) onderaan de link: "Bekijk de meest recente berichten op het forum". Dan zul je zien dat er in 2021 al weer heel wat berichten geplaatst zijn :)

In principe blijven alle berichten op dit forum staan. Dat betekent zowel de berichten rond de start van dit forum (2005) als de berichten van vandaag en gisteren.

CiteerBen ik hier op de juiste plek?
Dat weet ik niet, dat hangt er van af wat je hier zoekt. Dit is een forum voor en door aseksuelen, en anderen die belangstelling hebben rond het onderwerp aseksualiteit.

Heb ik je hiermee wat duidelijkheid kunnen geven? :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kortrokje

Ja inderdaad u hebt mij toch wat wijzer gemaakt . Dank u voor  deze antwoorden op mijn vragen. 
Groeten

RemcoVdb

 mijn geboorte jaar word niet geaccepteerd xD
Jaar ... Maand ... Dag ...

1985 ..01.. 24

AceVentura

Dat is bijzonder, vind je het ok als ik een poging doe jouw profiel aan te passen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Puckovic

Is het ook mogelijk om een email te krijgen als je een bericht hebt gekregen?

Ik zit niet dagelijks op het forum maar zou het wel fijn vinden om een notificatie te krijgen of zo.

Koffie

Helaas niet. Ik zou het zelf ook heel erg graag willen. Het is een technisch probleem dat we niet kunnen oplossen. Dat is absoluut geprobeerd, want ook als je een PB krijgt zou het fijn zijn, zo'n notificatie. Of bij het aanmelden op het forum. Accounts activeren doen we nu bij (bijna?) alle aanmeldingen handmatig.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie