Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Utrecht

Gestart door Eline., april 21, 2022, 03:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Torbs

Ik kom ook! Ik hoop dat we elkaar kunnen vinden want ik ken geen gezichten van hier, maar komt vast goed!

Torbs

O. Ik besef met net dat het helemaal niet vandaag is maar morgen... :banghead:. Ik heb echt letterlijk mn jas al aan om naar het station te lopen, dus dat ging maar net goed. Wel heel jammer want ik heb de verkeerde dag in mn agenda vrij gehouden en morgen kan ik niet meer :( . Dom van mij zeg.

Eline.

Citaat van: Torbs op mei 28, 2022, 11:31:02 AM
O. Ik besef met net dat het helemaal niet vandaag is maar morgen... :banghead:. Ik heb echt letterlijk mn jas al aan om naar het station te lopen, dus dat ging maar net goed. Wel heel jammer want ik heb de verkeerde dag in mn agenda vrij gehouden en morgen kan ik niet meer :( . Dom van mij zeg.
Oh wat vervelend voor je! Gelukkig zag je het nog op tijd! We gaan het nog vaker organiseren. Ik hoop dat je dan wel kan.

Fyr

Hoi!
Ik ben net nieuw hier (nog niet eens een voortel topic, komt eraan), maar ik woon in Utrecht en dit is vlakbij, dus ik meld me graag aan!

Shannen

Citaat van: Fyr op mei 28, 2022, 11:21:00 PM
Hoi!
Ik ben net nieuw hier (nog niet eens een voortel topic, komt eraan), maar ik woon in Utrecht en dit is vlakbij, dus ik meld me graag aan!

Leuk! Tot straks 🙂

Piggelot

Ik ben onderweg, 12:41 op Utrecht Centraal.. mochten mensen mij willen spotten, ik heb lime groen haar😋

BjarneS

Ik kom ook lekker uit het Oosten getreind. Ik stap dalijk over op Amersfoort mochten andere mensen dat ook doen. Ben hopelijk te spotten met een redelijk gele trui. Verwacht om 53 op Utrecht centraal te zijn en dan ga ik wrs nog even wat eten halen etc

Shannen

Ik kom nu aan op Utrecht Centraal (ik ben altijd te vroeg)
Ik denk dat ik een plekje in de hal zoek ergens rond spoor 8/9.
Ik heb een donkergroene bomberjack achtige jas aan en een zwarte broek

Frits

Lekker laat met aanmelden, maar als het nog kan zou ik graag vanmiddag ook aansluiten!

Piggelot

Citaat van: Frits op mei 29, 2022, 12:34:56 PM
Lekker laat met aanmelden, maar als het nog kan zou ik graag vanmiddag ook aansluiten!

Tuurlijk ben je welkom!

Edewecht

(Als niet-meeganger:) Wat gaat dit leuk en soepel allemaal :) :klap: Mooi om te zien!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

ocean

Ik hoop dat jullie een fijne meeting hebben :)!

Frits

Ik kan jullie niet echt vinden. Zijn jullie verplaatst?

Stef

Wij zijn net naar De Beurs in het centrum gegaan, op het terras

memories

Was gezellig! Leuk om weer een aantal van jullie te ontmoeten 😊