Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sismo is jarig!

Gestart door myra, februari 22, 2007, 11:42:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Hadden jullie dat echt nog niet eerder gezien?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


Ereinion

Ik ook niet, ik kijk niet echt naar het profiel van de jarige, of mijn eigen profiel als ik jarig ben.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Proficat!!!

Wat, ik te laat?! Ik ben helemaal niet te laat! Ik ben juist heel goed op tijd voor je volgende verjaardag!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Dankje Zonnekind!  :D Zo is het toch veel leuker, ik was al weken niet meer gefeliciteerd!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Hieperdepiep HOERA!!!!!!!!!!!!!


MAAK ER MAAR EEN LEUKE DAG VAN.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dankjulliewel! Ik trakteer:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Genoeg voor iedereen?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

'n fijne verjaardag, Sismo!  :cake: :cake:

Ereinion

Ja hoor, dat is genoeg!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

HOERA!      HOERA!     HOERA!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Het lijkt wel een slinger. Knap hoor! :klap: