Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

sismo is jarig!

Gestart door myra, februari 22, 2007, 11:42:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Nog niet helemaal.....ik moest vandaag weer werken en dat viel niet mee  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Haha, en dit is nou zoiets, waar je een ander niet de schuld van kan geven. ;D

pinky

Tsja, dat maakt het denk ik alleen nog maar vervelender! Haha!

Sismo

 :'( Voel me nog steeds niet fit, maar eigenlijk al heel de vorige week niet. Heb geen tijd om ziek te worden, dus ga maar dooor..... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Tja, dat doet iedereen altijd, maar of het verstandig is.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Kruip vanavond maar eens lekker vroeg onder de wol. :knuffel:

Sismo

Dat doe ik eigenlijk ook al de hele week (behalve vrijdag dan...), gisteren lag ik er om 21 uur al in, maar 't is niet genoeg!  :D  Maar ziek genoeg om in bed te blijven , ben ik ook niet, dus tja....komend weekend ga ik goed uitrusten!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Drink dan iets goed voor je gaat slapen zodat je deze nacht goed kan uitzweten en dat een paar nachten achter elkaar en je bent weer helemaal nieuw :D
Tips: Absinth, Jägermeister, grogg,... ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Mmmmm, klinkt wel goed  :D , maar heb het niet in huis.... Ik slaap wel goed hoor, daar ligt het niet aan!
Het komt wel goed!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Een goeie warme thee dan? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ja, goed idee, ik ga zo een potje zetten! Drink je een bakkie mee?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ikke niet, ik ben een koffieleut. :D

Maar je hebt een goeie instelling. Niet voor ieder wissewasje je ziek melden. :klap:

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Thats the spirit!!! Gewoon aan de (kruiden)thee!

Jovi_Hobbes

Er heerst een heel naar griepje, waar je niet doodziek van bent maar waar je je wel rot en moe door voelt.
Beterschap Sismo  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?