Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ik voel me achteraf echt schuldig als ik kortaf tegen de bewoners heb gedaan. Wat me enorm aan hen kan irriteren soms, is dat ze echt kunnen tegenwerken, bv mij een appel laten schillen voor hen, en die dan niet willen opeten. Ik denk dat ik soms voor die kleine dingen iets te heftig reageer, maar idd, moe zijn of je minder goed voelen speelt daarin mee...

Ereinion

natuurlijk, maar daar mag je toch ook wel een beetje kribbig van worden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Van zoiets kan je zeker lastig worden, zou ik ook hebben! Ik heb een mooi voorbeeld over geduld hebben in je job.

Het is koud buiten. De kleuters van de laatste kleuterklas mogen buiten spelen van de juffrouw. Eén van haar kleine deugnieten vraagt haar om hulp om zijn laarzen aan te trekken. Al gauw merkt ze waarom: ze gaan heel moeilijk aan. Het vergt een serieuze inspanning en wanneer na veel getrek, geduw en heen- en weergesleur de laarsjes eindelijk rond zijn voetjes zitten, zegt hij: "Mijn laarsjes zitten aan de verkeerde voeten juf!"...

De juf schrikt en krijgt rode oren wanneer ze ziet dat de laarsjes inderdaad verkeerd zijn aangedaan. De laarzen terug uittrekken blijkt nog moeilijker dan ze aan te trekken. Uiteindelijk, na vele minuten zuchten, trekken en duwen zitten de laarzen toch aan de juiste voeten en zegt de kleuter: "Dat zijn mijn laarsjes niet."

Het hart van de juf slaagt over. Ze probeert zich in te houden terwijl ze hem vraagt waarom hij dat niet eerder vertelde. De kleuter geeft geen kik wanneer de juf weer aan de laarzen begint te sleuren. Opgelucht zet ze de laarzen enige tijd later aan de kant.

- "Het zijn mijn laarsjes niet. Het zijn die van mijn broer maar mijn mama heeft gezegd dat ik ze moet aandoen." De juf voelt hoe tranen in haar ogen beginnen te prikkelen. Trillend neemt ze de laarzen opnieuw en gedreven door het razende gevoel dat ze nu door haar aders voelt lopen, begint ze de laarzen opnieuw aan te doen.

Met een zucht van tevredenheid zet ze uiteindelijk de kleuter rechtop, doet hem zijn winterjas aan, trekt zijn muts over zijn hoofd en vraagt hem dan: "En je handschoendjes, waar zijn die?"
- "Die zitten in mijn laarsjes."
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

 ::)

Dat kind zou bij mij niet naar buiten zijn gegaan die dag.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

vervelende kleine  >:D

Ik kan me de frustratie van die juf heeel goed voorstellen....

petra1963

Wat een klierige kleine etterbak !  :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Wat een domme juf! Drie keer laarsjes aan doen diet te klein lijken, maar groter zijn dan de voetjes en niet checken of er misschien iets in de laarsjes zitten! Haha, maar ja, iedereen heeft zo zijn dagen!
Trouwens, denk dat het ook niet erg is als je soms boos wordt. Zolang je dat niet alleen maar doet of meestal. Iedereen moet leren dat niet iedereen altijd maar lief en aardig kan doen. Zeker niet als er onredelijke dingen gebeuren zoals met die appel! Dat is gewoon erg vervelend! En ach, je slaat ze niet toch?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Een heerlijk verhaal van de laarsjes!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik moest er ook wel om lachen, maar aan de andere kant....je zou hem achter het behang plakken, toch? :banghead:
Daar zou ik ook geen geduld voor hebben.

Sismo

Het zou een beetje van mijn bui afhangen...als ik een goeie bui had, zou ik enorm in een scheur liggen! Anders is dat behang een goeie optie!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Behang kan ook in een scheur liggen als je je slechte bui erop loslaat  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?