Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wat moet ik doen ?

Gestart door kweethetnie, maart 11, 2010, 10:14:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kweethetnie

hallo iedereen

ik weet het even niet meer he

ik zie mijn vriend graag en kan hem niet los laten kheb het al geprobeert

maar het feit dat hij asexueel is en dat we bijna nooit sex hebben kan ik nog moeilijk aan

ik moet maar op tv een kus sene zien en ik begin als te wenen

iedere avond sta ik voor spiegel mij af te vragen wat er mis is met mij

mijn beste vriendin zeg dat ik mij weg stop ook

idd ik draag nu kleren dat je zeker niets meer kan zien

en of ik nu naakt of in ondergoed sta of met kleren aan hij ziet mij gewoon niet staan

dat doet pijn veel pijn

mss is het wel mijn schuld dat hij asexueel is

ik kan hem niet los laten en verder gaan alleen het lukt gewoon niet

als ik hem niet hoor of zie kom ik gek

maar als hij dan bij mij is doet het ook pijn omdat hij mij niet ziet staan

wat moet ik doen?
ik weet het echt niet meer

groetjes ikweethetniemeer


knabbelvanbabbel

He Kweethetnie,

Ik kan natuurlijk niet door de computer kijken  :D maar ik ben er van overtuigd dat zijn aseksualiteit niets met jouw te doen heeft. Ik heb lang gedacht dat ik de oorzaak van de problemen was en heb van alles geprobeerd om mij ter veranderen maar dat lutk echt niet. Hij zal moeten inzien dat er een probleem is en beiden zullen eraan moeten werken.
Je zal er echt met hem over moeten praten dat kan denk ik echt niet anders. Sleep hem mee naar de huisarts  :-\.  Ik weet dat iemand eigenlijk dit zelf moet willen om het beste resultaat te krijgen maar misschien is het wel een begin !

Marcel

kweethetnie

Citaat van: knabbelvanbabbel op maart 11, 2010, 07:50:52 PM
He Kweethetnie,

Ik kan natuurlijk niet door de computer kijken  :D maar ik ben er van overtuigd dat zijn aseksualiteit niets met jouw te doen heeft. Ik heb lang gedacht dat ik de oorzaak van de problemen was en heb van alles geprobeerd om mij ter veranderen maar dat lutk echt niet. Hij zal moeten inzien dat er een probleem is en beiden zullen eraan moeten werken.
Je zal er echt met hem over moeten praten dat kan denk ik echt niet anders. Sleep hem mee naar de huisarts  :-\.  Ik weet dat iemand eigenlijk dit zelf moet willen om het beste resultaat te krijgen maar misschien is het wel een begin !

Marcel

we zijn naar de dokter geweest
de dokter heeft hormonen voor gescheven maar als hij die neemt voel hij zich niet goed dusja die neemt hij dan maar niet meer
nuja het maakte eigenlijk geen verschil met of zonder die pillen neuken wil hij niet
ik probeer er mee te leven maar soms is dat zo hard en moeilijk
en mss ligt het niet aan mee maar ik begin het mij toch maar af te vragen
groetjes ik weet het nie meer
xxx

Jovi_Hobbes

Hoi Kweethetnie. Ik heb op je andere berichtje gereageerd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?