Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sorry maar ik moet het kwijt !

Gestart door knabbelvanbabbel, januari 10, 2010, 11:11:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Ja hoor!! Gewoon weer lekker super  :D

Ienepien


Mannetje

Dan kan je bevestigen dat het beter is dat ik het weer heb weggehaald  :P

Ienepien


romantischmeisje

Mij valt het meer en meer op dat relaties tussen aseksuelen en seksuelen meer ambras oplevert dan iets anders. PRAAT met elkaar en maak een compromis waar je BEIDEN gelukkig mee bent, niet de ene gelukkig en de andere ongelukkig of omgekeerd, maar allebei. Lukt dat niet, blijf dan alleen of zoek iemand met dezelfde (a)seksuele oriëntatie zoals jij, want in een relatie zijn er al zoveel dingen waar je rekening mee elkaar moet houden...

Jovi_Hobbes

Communicatie is inderdaad heel belangrijk. Maar pas op met de conclusie dat alle relaties tussen aseksuelen en seksuelen problemen opleveren, want juist de mensen die een probleem hebben in hun relatie vinden dit forum. Mensen in een gelukkige relatie gaan misschien niet eens op zoek. Het beeld is daardoor dus wel vertekend.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ambras = problemen?

Ik ben het eens met de conclusie dat het geen zin heeft om in een relatie te blijven waarin de ene gelukkig is en de ander niet. Dat geldt voor alle relaties en alle problemen en onderwerpen die in een relatie naar boven komen.

Verder ben ik het met Jovi eens.



Er valt me nog iets op. Je hebt het over dat je al zoveel rekening met elkaar moet houden in een relatie. Ik ervaar dat helemaal niet zo in mijn relatie.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

romantischmeisje

ambras: geruzie over geen seks of wel seks. de ene wilt wél seks de andere vertikt het LOL

Tja, ik denk toch wel in relaties moet je ook rekening houden of je op dezelfde golflengte zit qua interesses, inzichten over kinderen opvoeden (als je dat allebei zou willen) over hoe je omgaat met geld, hoe je je avonden wil invullen en huishoudelijke taken wil verdelen, die dingen.  ;) Is toch zo denk ik hé?


Ereinion

Als je kinderen hebt wordt het anders. En het huishouden is inderdaad wel een punt van irritaties, maar daar kun je wel goede afspraken over maken.

Natuurlijk moet je op dezelfde golflengte zitten, maar zodra dat het geval is, is er volgens mij geen sprake meer van 'rekening houden met'. Je hebt het dan gewoon fijn samen. Dan zullen er genoeg avonden zijn die je graag samen doorbrengt en als iemand dan een keer wat voor zichzelf wil doen, is dat ook goed.
Natuurlijk houd je rekening met elkaar in een relatie, maar zoals ik dat ervaar gaat dat over kleine dingen die je met liefde voor de ander doet. Zodra je rekening met elkaar moet gaan houden als het over belangrijke dingen gaat, dan zit het niet goed. Je moet tenslotte geen rekening met de ander gaan houden ten koste van jezelf.
Ok, nu draaf ik door. Maar wat ik bedoel... Je had het erover dat er al zoveel dingen zijn waarin je rekening mee moet houden met elkaar. Maar met de juiste partner valt dat volgens mij nog wel mee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

romantischmeisje

Ik kan je daar geen ongelijk in geven  :)