Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 16, 2022, 09:42:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Ik heb de poll aangepast met alle weekenden van mei en juni erin, ik moet zelf ook nog even puzzelen wanneer ik zou kunnen :)

En er is nog meer goed nieuws: Het reserveringssysteem bij de efteling is verdwenen :cheerleader: ik ben blij dat het onding weg is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Ik heb hem ook weer ingevuld :cheerleader: 29 mei is er ook een bijeenkomst in Utrecht. Niet dat die in de datumprikker nu populair is, maar het is denk ik wel goed om even in ons achterhoofd te houden:)

AceVentura

Er is nog niet zo veel gestemd dus er is nog niet zo veel te zeggen over de keuze voor een dag. Dus wie mee wil: Vooral stemmen, jouw stem kan het verschil maken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Ik wacht geduldig af of het een datum wordt waarop ik een keer mee kan :cheerleader:

Aangezien 14 en 15 mei beide bij de 'populaire' (nouja de groep datums met 3 stemmen) data horen, is het nog handig om te zeggen dat we uiterlijk [datum X] een dag willen prikken, zodat niet de helft van de opties al voorbij zijn voordat we aan het prikken van een datum toekomen? Of werkt dat niet praktisch op een forum? (dit is het enige forum waarop ik actief ben, dus mijn 'forumcultuurkennis' valt een beetje tegen)

AceVentura

Ik kan inderdaad een einddatum aan de poll koppelen en we kunnen natuurlijk zelf ook afspreken wanneer we de datum definitief zetten. Ik probeer dat altijd wel even van te voren te doen, sommigen moeten privé of op het werk iets regelen om mee te kunnen. Wat dat betreft is het misschien het meest reeel om nu naar de dagen in Juni te kijken. Ik hoop niet dat het 4 juni wordt, dat is ongeveer de enige dag dat ik echt niet kan ...

Het aantal stemmen is nu nog wat aan de lage kant dus ik hoop dat er nog meer stemmen komen zodat we een duidelijke voorkeur komt :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Dan kunnen we samen hopen dat het geen 4 juni wordt, want dat weekend kan ik ook echt niet.😂 (dat is tevens het pinksterweekend, dus ik denk sowieso erg druk in de Efteling). De andere zondagen in juni zijn goed te doen voor mij en de zaterdagen zou ik dingen moeten gaan regelen.

Maar met een beetje geluk komen er inderdaad meer stemmen! Het zou leuk zijn als we een goede club bij elkaar krijgen

AceVentura

Mijn agenda loopt snel vol en ook 11 juni kan ik inmiddels niet meer ... daarmee staat op 19 juni na alles op 3 stemmen :schater:

Omdat het zo gelijk op gaat heeft het misschien wel meerwaarde om nu al een datum te kiezen, dan kunnen de personen die wat moeten regelen dat ook makkelijk doen.
Zullen we 18 juni doen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shannen

Ik heb mijn werkrooster meestal 3 a 4 weken van tevoren, dus ik durf zelf geen datum te prikken. Ik hou het in de gaten  :)

Beukennootje

11 juni kan ik helaas niet:( 12 en 26 juni dan weer wel😂

AceVentura

12 juni is voor mij dan weer lastig, 26 juni zou wat mij betreft ook ok zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shannen

26 juni zou ik ook kunnen  :)

AceVentura

Ik zie dat we al met drie personen zijn die zeggen 26 juni te kunnen, dat is ook het aantal stemmen voor die dag dus het lijkt me veilig om voor die dag te kiezen  :cheerleader:.

Dan gaan we weer namen verzamelen, neem het lijstje over en zet je naam erbij:
Citeer
AceVentura
Wellicht ten overvloede: Ook als je niet gestemd hebt mag je uiteraard mee, zet je naam gewoon op het lijstje :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shimmer

CiteerCitaat
AceVentura
Shimmer

Shannen


AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler