Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'T is vrijdag!

Gestart door Sismo, november 24, 2006, 01:17:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Nou ja, wat jij aangeeft, Ienepien. Ik kan ook niet meer bedenken !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Maar 'aardig' interpreteren wij inderdaad niet als 'vreemd'.
Begrijp ik dan goed dat als een Vlaming tegen mij zegt: goh, wat ben jij aardig, hij daarmee kan bedoelen dat ik een rare kwiebus ben?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Gabrielle

Klopt, zo wordt het in mijn omgeving toch doorgaans gebruikt.

petra1963

Ik weet ook dat het woord 'aardig' in sommige Noord Nederlandse dialecten ook zo gebruikt wordt. Maar waar precies ben ik natuurlijk vergeten.. ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody

Iemand 'aller aardigst' noemen is in mijn ervaring een groot compliment. :) Grappig dat het in Vlaanderen anders is.

Maar als je bijvoorbeeld iets zegt over een tv programma 'Wel een aardig tv programma.' is het sneller iets negatiefs, in mijn ervaring dan.

petra1963

Ja, dat is meer van 'gaat wel', 'niet bijzonder'.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody


Jovi_Hobbes

Citaat van: Gabrielle op december 19, 2008, 12:07:08 AM
Klopt, zo wordt het in mijn omgeving toch doorgaans gebruikt.

En ik maar denken dat de Vlamingen aardige mensen zijn  :D
Snapt er nu nog iemand wat ik hiermee bedoel  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rhapsody

Jup, ik vind em goed.  :D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

 :wave: Ik moet gaan werken!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky