Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

'T is vrijdag!

Gestart door Sismo, november 24, 2006, 01:17:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

O, oh lastig.
Nu kun je natuurlijk voor de supermarkt gaan slapen. Ben je en de eerste en kun je iets langer slapen dan als je vanuit huis naar de supermarkt moet. Reken wel op een hoop vreemde blikken en zere ledenmaten...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Hmm, 't is maar tien minuten naar Appie...ik denk dat ik toch in mijn warme bedje ga slapen!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Een wijs besluit  :klap:

Ik moet er vandoor, alvast veel succes morgenochtend  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Sismo,
Succes morgenochtend..De supermarkt hier in het dorp is dan van 08.00 uur tot 20.00 uur open..Gelukkig heb ik alle inkopen voor Kerst gisteren al gedaan. Ik hoorde van medebewoners dat het vandaag al heel druk in de winkels was. Wat moet het morgen dan wel niet worden.. Nee, daar ga ik niet meer met mijn scootmobiel tussen. Dat lijkt me niet goed. Misschien nog wel even naar de Kerstmarkt in het centrum van Nijmegen. Ik heb daar toch nog om 15.00 uur met een vriendin in een cafe'tje afgesproken. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Oh ja, en vanavond hebben vrienden voor mij gekookt. Het was van 16.00 uur totdat ze wegggingen ( 19.30 uur) heel gezellig, en het eten was heel lekker. Iets Iraans, met Hollandse dingen daar om heen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

En, lag er nog wat in de schappen van van de winkel ? Of sloegen de mensen elkaar de hersens in voor de laatste kalkoen of reerug ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Het viel eigenlijk reuze mee en kalkoen of reerug stond toch niet op mijn lijstje! Het bladerdeeg was wel uitverkocht  :banghead: , dat moet ik ergens anders nog even gaan zoeken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maar we mogen eigenlijk hier niet meer posten, het is al weekend!  :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nou doe je het weer!  ;D ...en ik ook...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

'Tis nu alweer zondag hoor Jovi  :flic: ...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

En jij bent weer in overtreding  ;D

Fijn dat je de boodschappen hebt overleefd trouwens, want ons forum zonder Sismo kan natuurlijk niet  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?