Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

... en het is weer woensdag

Gestart door Stev, november 29, 2006, 12:30:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Oh ? Maar eens even gaan kijken dan...  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Ik heb commentaar gegeven.. ga maar eens kijken !  :banghead:

Ben ik er even niet, gaan jullie meiden achter mijn rug weer allerlei dingen uithalen !  >:(

Als het geen vergevorderde trouwplannen voor mij zijn, in paarse jurken, dan zijn het wel lichtwezens die mij op de Refter plotseling op komen zoeken. Ik schok me dood toen die plotseling voor mijn deur stonden !  :o Willen jullie ze nooit meer de weg naar de Refter wijzen ? ( Elke, zie: www.derefter.nl, daar woon ik) Wat moeten de andere bewoners nu niet van mij denken ? Gehandicapt ? nou ja. Transgender ? Eh ? Nou ja.. Maar lichtwezens op zoek naar mij ?  :o :o :o

Overigens, jullie hebben heel goed elementen uit diverse postjes van mij gecombineerd !  ;D

:schater: :schater: :rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Die lichtwezens schelen je anders wel een hoop energie waardoor je rekening lager wordt en je allemaal leuke dingen kunt gaan doen met het geld dat je overhoudt. Stuur mij ook maar zo'n lichtwezen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik zal ze in het vervolg doorverwijzen ! ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Hi Sismo,

Ik ben een beetje minder actief hier, werken en verhuisvoorbereidende activiteiten eisen mijn tijd om.

Maar mss steek je me nu wel voorbij in de categorie langste tijd online  :rollol:

Sismo

CiteerMaar mss steek je me nu wel voorbij in de categorie langste tijd online

Oeps, dan zou ik me toch wel slecht voelen....ik doe echt mijn best om ook andere dingen te doen... ;D

Lukt het een beetje met plannen van de verhuis?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Woensdagmiddag, kinderen thuis en ik zit achter de computer. Foei, foei  :-[
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ja, op een regenachtige woensdagmiddag moet je spelletjes doen met je kinderen!  :flic:  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik heb ze goed opgevoed: ze doen het zelf  :P
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik zal weg gaan, dan is het makkelijker om te stoppen met Avenen! en voor mij ook nuttig, moet nog boodschappen doen.  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Bedankt voor je medewerking!  :handschudden:
Mijn uurtje zit er ook inmiddels op. Tot gauw weer  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)