Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

koetjes en kalfjes (post-meeting talk) ;)

Gestart door loganmanticore, oktober 29, 2007, 03:17:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Helpt dat ook tegen afgezaagde of afgevallen armen en benen ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik herken me wel in wat Myra sociale angst noem. Verder heb ik een fobie voor naalden (injectienaalden, niet die dingen waar je je sokken mee stopt  ;) ) en mijn grootste angst is het pikke donker. Niet omdat er dan monsters komen ofzo, maar omdat ik twee keer heb meegemaakt dat ik door het donker echt helemaal niets kon zien. Eén keer toen ik nog best jong was, ik weet nog steeds niet wat er toen precies is gebeurd, maar ik ging 's nachts naar de wc en op de weg terug zag ik opeens helemaal niets meer. Dat was best een traumatische ervaring. De tweede keer was 's avonds buiten, toen plotseling de stroom uitviel en er in de wijde omgeving geen lichtje meer te zien was.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Helemaal donker ja...ik ben er niet echt bang voor, vind het wel apart, dat komt hier in Nederland eigenlijk nooit voor. Wel in de woestijn ofzo, dan kun je zo mooi de sterren zien! (ik bedenk dat het dan dus niet helemaal donker is...sterren geven ook licht...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

O, daar hoef je niet voor naar de woestijn, hoor. Wij hebben ook ontzettend veel sterren, en geen verstrooi-licht.
Het is hier 's nachts nog écht donker. :afro:

loganmanticore


Ienepien

Nachtkijker kopen. Dat werkt fantastisch. ;)
Maar een zaklantaarn helpt ook.

loganmanticore


Jovi_Hobbes

Citaat van: loganmanticore op december 13, 2007, 03:11:01 AM
@ jovi... ben je nachtblind misschien? 

Ook wel een beetje. Ik denk dat die angst bij mij meer te maken heeft met niets kunnen zien dan met het donker zelf. Waarschijnlijk een overblijfsel van dat jeugdtrauma van toen ik dus echt even niets kon zien. Erg creepy  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Wat naar.. een kennismakingskamp en dan gelijk een gebroken enkel.. Vanwege een rotgeintje van een van je klasgenoten.. Bah !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rush`

Citaat van: loganmanticore op december 13, 2007, 12:14:45 PM
ik heb een nachtkijker.

Hier moeten gewoon meer (verse) worteltjes gegeten worden!  :flic:
The circle is through the looking glass

Ienepien

Hé Rush, je bent goed bezig. Je was nogal actief gisteren. Je wilt zeker écht bij die kick-ass-brigade?
Vanavond weer? ;)

Rush`

Haha aber naturlich, kijk ik kick nu ook al ass, maar bij de AVEN brigade kan ik me nog niets scharen (maar dat is slechts een kwestie van tijd ;D)
Vanavond niet, ik ga strax weer weg, maybe 2morrow  :D
The circle is through the looking glass

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?