Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Teach me Nederlandse

Gestart door TomAAAt, november 20, 2007, 08:13:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TomAAAt

#15
I spent a little time practicing useful dutch phrases today and was able to write:

Na zeven uur, teennagels zijn niet toegestaan in de forum.


Which I think might say, "After 7 o'clock, toenails are not allowed in the forum." Am I right?
Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.

petra1963

Ja, dat klopt. Maar waar komen de krabben dan vandaan die ik in jouw berichten zie staan ?  ;D Niet van jouw teennagels ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Waarom mag je dan niks meer met je teennagels?????

Jovi_Hobbes

Citaat van: TomAAAt op november 23, 2007, 07:38:59 PM
I spent a little time practicing useful dutch phrases today and was able to write:

Na zeven uur, teennagels zijn niet toegestaan in de forum.


Knappe poging  :klap: en het is bijna goed. Aangezien dit het leer Nederlands onderwerp is zal ik je verklappen hoe het helemaal goed is:
Na zeven uur zijn teennagels niet toegestaan op het forum
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Waar moet ik ze in de tussentijd laten dan?  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Onder je computertafeltje? :-\

En vóór 7 uur mogen ze er bovenop? :rollol:

Sismo

Dan wordt mijn witte kleedje vies!  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

Neej..nou ja soms misschien .... maar als ik steeds mijn teennagels eruit moet trekken, wordt het och een bloederige bedoening, daar onder mijn computerblad..... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


Jovi_Hobbes

Ik denk dat teennagels een codewoord is. Misschien moeten we raden wat TomAAAt echt bedoeld  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Doet mijn toetsenbord het weer BEDOELT
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :klap: die viel iets minder op!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

TomAAAt

#29
Citaat van: Sismo op november 24, 2007, 11:05:38 PM
Neej..nou ja soms misschien .... maar als ik steeds mijn teennagels eruit moet trekken, wordt het och een bloederige bedoening, daar onder mijn computerblad..... :P

lol, well as long as you don't have teenagels in the forum....maar alstublieft doe dat ergens anders. Je krijgt bloed op het forum. (and I know you'll need to correct my dutch on that)


Citeermaar waarom mogen er geen teennagels na 7 uur op dit forum... en wie komt er in hemelsnaam met teennagels op dit forum...

People who come into the forum with toenails after 7 have a tendency to accidentally scratch the place up
Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.