Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Teach me Nederlandse

Gestart door TomAAAt, november 20, 2007, 08:13:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ongeneeslijk verslaafd... Ja, zoals wel meer mensen hier !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

zwartkopje

 :D Is er een therapeute in de zaal ? :schater:

groetjes,

zwartkopje

P.s. Ienepien: je getuigt van mensenkennis want helaas, ik kan niet meer zonder :handschudden:

Ienepien

Wist ik wel. Ik ben er net zo een.  :handschudden:

pinky

Citaat van: zwartkopje op november 29, 2007, 08:31:12 PM
:D Is er een therapeute in de zaal ? :schater:

Is een therapeute in opleiding ook goed? Dan heb je die nu gevonden!

petra1963

Ja Pinky.. vertel eens.. hoe kick ik af van dit forum  ? Ik ben vreselijk verslaafd... :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Hoho, niet te snel, eerst komt nog de vraag, hoe voel je je bij je verslaving? Geeft het problemen in het dagelijkse leven?

petra1963

Oh, ik voel me geweldig goed bij mijn verslaving. Ik geniet ervan, het kost vrijwel geen geld. En in mijn dagelijks leven heb ik er geen problemen mee. Ik zit 19 uur per etmaal achter de computer en op het net. Dus een leven buiten het internet heb ik niet. Maar dat is niet erg. WAnt dat kost alleen maar geld en mensen zijn alleen maar vervelend. Kijk, mijn beeldscherm spreekt me nooit tegen !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

In dat geval zie ik niet in waar ik je dan mee kan helpen. Zolang jij gelukkig bent en je jezelf nog kunt onderhouden...

petra1963

Wat ! Geef je het zo snel op ? Ben ik geen zielige vereenzaamde computergekluisterde nerd dan ? Moet jij mij niet komen redden ? Wat zijn dat voor therapeuten tegenwoordig... :'(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Aah, er zit toch wat, kijk nou komen we ergens. Peter je bent nog te redden. Je bent geen slecht persoon enkel omdat je een aantal verkeerde keuzes maakt. Een mens is niet de keuzes die die maakt...maar je het is wel belangrijk dat je nu een keuze maakt voor jezelf! Een keuze die goed is voor jou! Dus wil je achter die computer blijven zitten? Opgesloten in je wereldje? Of wil je weet echt contact, met echte mensen in plaats van en beeldscherm, weer echte liefde en waardering voelen?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Goed zo, huil het er maar uit! Het is goed om je emoties te laten zijn en deze te delen, zodat je niet alleen op de wereld bent. Iedereen voelt zich wel eens rot. Ik ook!
Nou als je klaar bent om je keuze te maken, dan zeg je het maar, oke?

Ienepien

Waar moet ie dan tussen kiezen? Een leven in de buitenwerel, of een leven achter de PC?
Mag er geen tussenoplossing gekozen worden, dan?

Mijn psych verbood mij de eerste paar dagen aan iets speciaals te denken waar ik op dat moment een obsessie voor had. En daarna een half uurtje per dag, op een normale manier.

Kan je Peter geen tijdklok aanraden? ;D

Jovi_Hobbes

Citaat van: peter1963 op december 01, 2007, 04:38:16 AM
Wat ! Geef je het zo snel op ? Ben ik geen zielige vereenzaamde computergekluisterde nerd dan ?

Hé, pas op hoor! Nerds zijn best cool!  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien