Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

geklets

Gestart door Ienepien, januari 07, 2008, 10:58:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Tja, dat wordt zoeken...en als je dan toch bezig bent kun je misschien gelijk even kijken waar Peter nou toch zo aan het "opscheppen" was  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Nee, nee, must, daar trap ik niet in!  >:D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Jammer, je bent een te slimme must  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :rollol: Deze must is niet voor één gat te vangen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Was 't niet  :cake:, Jovi?

petra1963

Dat het :cake: is, vermoed ik ook.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

nee, het was een tonijnsandwich.
(heb ik niet opgezocht, maar (hopelijk goed?) onthouden)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

We wachten het af................... ;)

Jovi_Hobbes

 :klap: Ereinion heeft een heel goed geheugen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zullen we samen een broodje tonijn delen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

fleurtje

Citaat van: Ereinion op januari 09, 2008, 06:01:31 PM
Ik had helemaal niet door dat Peter dat uitgelokt had. Heb ik iets gemist? (een paar weken ofzo  ;) )

Dit was wel een beetje de reden dat ik Ienepien (vriendelijk, hoop ik toch zeker) op de vingers tikte. Het kan er voor een nieuwkomer (of voor mij, nadat ik een tijdje weg was geweest) op lijken dat daar hier echt op gelet wordt, en het zou jammer zijn als sommigen daardoor niet zouden durven te posten.

:handschudden: voor Ienepien.
Met even het forum af te gaan kwam ik nog dit even tegen,wat ik vooral bedoelde, was dat er toch heel veel van jullie mooie zinnen gebruiken,zelfs een beetje geleerd,maar dat vind ik reuze goed zo steek ik her en der teminste nog wat op,en bij deze had ik toen ook even laten weten dat ik inderdaad vanmijzelf wat schrijffouten tegenkom,toch belet mij dat niet om mijn zegje te doen.
Ik snap wel dat dit een grapje tss Ienepien en Peter was,altijd mooi meegenomen.

Ienepien

Juist gezien, Fleurtje. En knap van je dat het je niet weerhouden heeft om toch te blijven posten. Want dat is uiteindelijk het doel waar we hier voor zijn. :handschudden:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)