Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De achtervolging

Gestart door Ereinion, februari 13, 2008, 12:00:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Hoe kom je in Amerika aan wiet?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, ik zit in Berkeley, de studentenstad. Daar rookt iedereen dat gewoon op straat! Kun je er echt overal aan komen. Geen probleem. Is net Amsterdam!

Ereinion

Foei! Die schijnheilige Amerikanen.  >:(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Tja, je moet natuurlijk wel met de cultuur meegaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, moet wel lachen hier hoor. In Nederland is het legaal en ik heb werkelijk nog nooit een jointje aangeraakt. En al mijn collega's hebben het allemaal wel gerookt, haha! Ze vragen zich inmiddels af of ik wel echt uit Nederland kom!
Trouwens, ik drink ook niet. Tenminste geen alcohol! Vind het vies...

* voelt zich ineens wel weer erg braaf *
* Beseft dat ze sinds ze hier is ook nog geen één nacht heeft doorgehaald *
* Voelt zich nu bijna beschamend braaf *

Ereinion

Dan ben ik net zo braaf. Oh ja, ik wil ook geen seks. Ik ben nog net iets braver.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Wat zijn we hier braaaaaaaaf... geen sex, drugs en rock and roll ?  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


Jovi_Hobbes

En ik drink ook geen koffie! Is dat het punt waar braaf in saai verandert?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :D dan ben ik ook saai, ik drink ook geen koffie (oh, maar wel wijn en bier op z'n tijd, dan telt het niet zeker? ;D)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 15, 2008, 08:21:48 PM
En ik drink ook geen koffie! Is dat het punt waar braaf in saai verandert?

Nou Jovi, dan ben jij wel heel erg..... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Citaat van: Sismo op februari 15, 2008, 10:50:30 PM
:D dan ben ik ook saai, ik drink ook geen koffie (oh, maar wel wijn en bier op z'n tijd, dan telt het niet zeker? ;D)

Zeker wel ! Dat is ook alcohol ! ( Al merk je dat niet meer wanneer je er maar genoeg van op hebt... :rollol: )
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik bedoelde dat ik dan niet in de categorie "saai" val...... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-