Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De achtervolging

Gestart door Ereinion, februari 13, 2008, 12:00:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Nee, zeker niet wanneer je uitgedeukt moet worden.. Dan valt er hier nog wat te beleven.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Niks saai, hoor.
(Peter, heb je je hamer nog paraat?)

Sismo

Niks uitdeuken! Ik ben al bijna bij Stev! En Sjef is héél sterk, die wil me vast wel beschermen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, net uit het schuurtje gehaald. Hij staat hier naast mijn bureau. Lengte van de steel: 1 meter. Gewicht van de rubberen kop: 4 kg. Daar moeten we het klusje toch mee kunnen klaren, niet ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Nee hoor, Sjef helpt jou toch niet. ;D

Peter, ja, ik denk dat het wel lukt. Hoeveel kreukels heeft ze trouwens? ;D

petra1963

Dat moet ik nog even zien. Maar ze zei dat ze flink had gelachen. Dus dat moeten veel kreukels zijn..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ienepien kent Sjef helemaal niet! Ik ben er bijna! Ik roep alvast: "Sjef! Stev! Hellup!"
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Peter gaat even slapen voordat hij straks eerst Sjef moet overtuigen van de noodzaak om Sismo uit de deuken.. :wave: :wave: :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Hoe komen we eigenlijk in dit onderwerp over uitdeuken te praten? Ik geloof dat dat in Stev's fanclub aan de hand was?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Wat geeft dat nou? Kan je er niet tegen, dat we je een beetje plagen?

* Ienepien denkt, dat Stev en Sjev Sismo toch niet herkennen met al die kreukels. ;D

Sismo

Ik moet me toch ergens veilig wanen?  ;D

Ze herkennen me natuurlijk meteen aan mijn stem!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Nou, volgens mij slapen ze al lang. :schater:

Sismo

Heb je niet gehoord hoe hard ik riep?  :D Heel Brabant en noord-limburg is wakker!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Nou, dan hoor ik morgen wel hoe het afgelopen is. Je kunt altijd nog in hun sleurhut slapen, die staat toch voor de deur. ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-