Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Storm

Gestart door petra1963, maart 11, 2008, 11:16:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Stormt het bij jullie nu ook zo ? Ik hoor de wind huilen om het pand. En bij sommige windstoten trillen ramen in hun sponningen. Verder gaayt alles wel goed, maar toch... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ja, wat dacht je van hier, aan de kust?  ;D
Gierende wind. Je jas waait zowat uit. Ik moet zo nog even met de hond, en het kippenhok dicht doen, maar eigenlijk heb ik niet zo'n zin. 't Regent ook nog tegen de ramen. Ik wacht nog wel even, tot het weer droog is. ;D

myra

Aan de kust stormde het bij ons ook.

Hier in het binnenland waait het ook wel hard, maar een echte storm kan je het niet noemen.

hopelijk maakt de storm geen brokken, Peter.

Sam

Ik ben wel blij met de storm, ik heb er half een stage aan te danken: de projectleider was zo onder de indruk dat ik door storm en stromende regen in recordtijd naar zijn kantoor was gefiets na 1 mailtje, dat mijn motivatie niet meer besproken hoefde te worden.  ;D
Nu heb ik lekker de stage waar ik al maanden van droom.  ;D ;D ;D

Ereinion

 :klap: Geweldig!

Wat ga je doen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Hier loeit de wind flink om het pand.  :) Maar er zijn nog geen bomen omgewaaid.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Hier ook nog niet. :D

petra1963

Geen dijkdoorbraken ? Geen boerderijen weggespoeld ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Nee hoor, tot nog toe zitten we hoog en droog. ;D
Maar het is helemaal niet zo erg. We hebben hier wel hardere stormen gehad, hoor. 13 of meer.

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes denkt terug aan de storm van vorig jaar januari waardoor gestrand was in een duur rot hotel met uitzicht op zee...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :D Ja, dat was genieten!  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

En nu is het allemaal weer voorbij... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sam

Citaat van: Ereinion op maart 12, 2008, 12:11:39 PM
:klap: Geweldig!

Wat ga je doen?

word niet al te jaloers: ik ga deze zomer historisch onderzoek doen aan de italiaanse kust.

petra1963

Niet jaloers worden ? Wat moet ik in 's hemels naam dan wel doen ?  ;D

Ik ben HEEEEEEEEEEEEL jaloers !  ;)

Wat ga je onderzoeken, en waar ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sam

oooo.. als je het niet erg vind zeg ik dat even niet.
Het is nogal specifiek en ik weet niet of ik door bekenden die dit forum zien herkent wil worden. Ik overweeg net of ik mijn aseksualiteit  met mensen zal bespreken en dan is het goed mogelijk dat ze het ook even googlen en aven vinden.