Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw zoekt vrouw....

Gestart door Anne68, maart 04, 2023, 12:34:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anne68

Hoi

Mijn naam is Anne  ;) en ben 54 jaar oud. Val op vrouwen maar ben ook aseksueel.
Over mezelf kan ik zeggen dat ik sportief ben. Vind het leuk om af en toe te hardlopen en te fietsen. Ook in vakanties ben ik graag actief, bijvoorbeeld door te wandelen.
Ben serieus maar hou ook van humor.
Misschien handig om te weten, ik woon in de Achterhoek!

Ik ben op zoek naar een leuke vrouw, ongeveer dezelfde leeftijd (denk ik). Zou het leuk vinden dat je ook sportief bent, maar dat hoeft niet hoor.

Mocht je na deze korte introductie over mij geïnteresseerd zijn geraakt, stuur me dan een berichtje.
Wie weet zien we elkaar bij een bakkie koffie of biertje (na een wandeling?). :handschudden:

Ellen1975

Ha Anne,

Al woon ik niet om de hoek (Dordrecht), het lijkt me toch leuk om af te spreken. Ben zelf ook graag actief. Doe aan hardlopen en binnenkort padel. Nu ben ik 47 jaar en zie dit zelf niet als probleem maar dat is aan jou.

Groet Ellen 

Anne68

Hoi Ellen

Heb je een PBtje gestuurd...

Chantal71

Hoi Anne,

Ik las je oproep en ik vond dat ik je maar eens een berichtje moest sturen. Ik woon niet in de Achterhoek maar in het Noorden, ben niet sportief maar rook wel maar hou erg van humor! Mocht je een keer willen lachen om mijn flauwe grapjes, stuur dan een berichtje.   Groetjes Chantal

Anne68