Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar op de aardbol bevind je?

Gestart door «-o-Lantos-o-», januari 17, 2006, 04:53:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

«-o-Lantos-o-»

Hey mensjes!

Ff vertellen waar jullie zich bevinden op de aardbol! :P

Ik: Nederland ? Arnhem :)
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Ereinion

Nederland, Borne.

Je kunt je lokatie ook invullen op de AVEN-kaart, had je dat gezien?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Vlaanderen - Stadstaat Antwerpen.

SPQA!

Jovi_Hobbes

Nederland - Omgeving Utrecht, ten minste, als ik thuis ben. Ik begeef me ook wel eens op andere plekken in het land  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje


myra

België- In de onmiddellijke omgeving van universiteitsstad Leuven ;)  (in het zuiden van vlaanderen)

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Ereinion op januari 17, 2006, 06:09:53 PM
Nederland, Borne.

Je kunt je lokatie ook invullen op de AVEN-kaart, had je dat gezien?

??? Hms volgens mij heb ik dat ergens gezien ja. Ik dacht dat ik het op de engelse Aven had gezien. Of was het toch hier. Ben ff gaan zoeken!

Hey wat dachten jullie van eens een keer een meetup organiseren? Ik heb een OV kaart  ;D dus ver reizen in Nederland is geen probleem voor mij. Of zal ik eens een keer apart naar Borne, Gilze-Rijen of Utrecht reizen  :P.
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Sammy

België!

Exacte plaats geef ik niet prijs. Ik ben gezond paranoïde wat dat betreft.  :-X

Ereinion

Volgens mij staat de kaart bij Welkom - stel je even voor. Ja, ik ben lui dus ga het nu even niet opzoeken  ;)

Iedereen is hier altijd welkom in Borne, maar het lijkt me ook wel leuk om met meerderen af te spreken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SillyMe

Nederland, in de buurt van Utrecht, maar reis ook heel t land door, zoals vaak Arnhem.

Knoddepropje

t lijkt me bere-gezellig om iedereen eens bij elkaar te hebben, maar ik persoonlijk heb wel vervoers-problemen...... Heb geen OV en ov = erg duur, als je wat verder moet......

Ereinion

Citaat van: Knoddepropje op januari 18, 2006, 09:00:53 PM
t lijkt me bere-gezellig om iedereen eens bij elkaar te hebben, maar ik persoonlijk heb wel vervoers-problemen...... Heb geen OV en ov = erg duur, als je wat verder moet......

Dat probleem heb ik ook. Maar we kunnen natuurlijk ergens centraal in Nederland afspreken. Dan vallen de reistijden ook nog mee. Of we gaan naar Gilze. Dan moet ik bijna helemaal het stuk dat ik vroeger altijd deed.  ;D Ik kan en wil er wel geld voor vrijmaken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Vandaag heb ik op het engelstalige AVEN gezien dat de aseksuelen uit Engeland ook recent nog een meeting hebben georganiseerd. Er staat zelfs een fotoke bij! http://www.asexuality.org/discussion/viewtopic.php?t=12355&postdays=0&postorder=asc&start=60

Ik ben ook voor een vlaamse meeting te vinden, maar helaas zijn de vlaamse aseksuelen op deze site niet zo talrijk. Euh...wie hebben we? TBW, Chibifirli, Sammy en ikzelf? Vergeet ik een vlaming? ???

myra

Ik bedoel maar : Vlaamse aseksuelen zijn echt moeilijk te vinden!

TBW

Citaat van: myra op januari 20, 2006, 04:54:46 PM
Vandaag heb ik op het engelstalige AVEN gezien dat de aseksuelen uit Engeland ook recent nog een meeting hebben georganiseerd. Er staat zelfs een fotoke bij! http://www.asexuality.org/discussion/viewtopic.php?t=12355&postdays=0&postorder=asc&start=60

Niet dat het me ontstelt, maar geen van die mensen drinkt alcohol, en het zijn ENGELSEN.  :o

:schater:

Citaat van: myra op januari 20, 2006, 04:54:46 PMIk ben ook voor een vlaamse meeting te vinden, maar helaas zijn de vlaamse aseksuelen op deze site niet zo talrijk. Euh...wie hebben we? TBW, Chibifirli, Sammy en ikzelf? Vergeet ik een vlaming? ???

OF we kunnen iets dergelijk doen met de grenshollanders ( :D)

OF we kunnen vriendelijk zijn en zulk doen in Breda, Roosendaal, Antwerpen ( ;) ) ... Maar dan mag er niemand te ver wonen. Leuven gaat dan nog, maar we kunnen moeilijk vragen aan iemand van Poperingen om helemaal naar de grens te gaan...  :-\

DUS als we meer mensen wensen te bereiken, moeten we grensachtig denken; dan moet dat te doen zijn?

WANT persoonlijk vind ik zelfs al Mechelen ver  >:D