Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar op de aardbol bevind je?

Gestart door «-o-Lantos-o-», januari 17, 2006, 04:53:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

#31
Ik heb niet echt schrik van jullie, maar ik vraag me af wat er te overleggen valt.

Naast aseksualiteit. Op zulk forum zijn andere topics nog leuk, je ziet mensen niet, je kan even nadenken, en als je niet wenst te antwoorden dan is daar geen verplichting toe.

Dat kan (ongewenst) asociaal klinken, misschien zelfs grof (zeker niet zo bedoeld), maar het is een feit. En ik weet niet hoe dat omgaansvriendelijker te maken.

Jovi_Hobbes

TBW ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, dus ik vind het niet grof klinken. Het is altijd maar een beetje afwachten hoe zoiets zal gaan. Aan de ene kant ben ik best benieuwd naar jullie, maar aan de andere kant denk ik ook dat het in het begin lastig zal zijn om iets te vinden om over te praten. Misschien moeten we een poll houden ofzo, waarin mensen kunnen aangeven of ze nu al een bijeenkomst willen, of misschien later pas of misschien helemaal niet...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 21, 2006, 07:05:00 PM
TBW ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, dus ik vind het niet grof klinken. Het is altijd maar een beetje afwachten hoe zoiets zal gaan. Aan de ene kant ben ik best benieuwd naar jullie, maar aan de andere kant denk ik ook dat het in het begin lastig zal zijn om iets te vinden om over te praten. Misschien moeten we een poll houden ofzo, waarin mensen kunnen aangeven of ze nu al een bijeenkomst willen, of misschien later pas of misschien helemaal niet...

Ik moet zeggen, ik sta helemaal niet vreemd tegenover iemand; maar het lijkt me wat geforceerd. Nu ja, ook wel wat geforceerd in de goede zin. Hoe dan ook keur ik het oordeel van anderen hieromtrent goed.

Knoddepropje

t is natuurlijk ook wel leuk om het met 1 jaar te doen denk ik. dan is het wel extra speciaal, en is er nog voldoende tijd om een leuke plek te verzinnen of om te bekijken wie er wel komt en wie niet. Of te wel, ik denk dat het met1 jaar beter is ook. En ach, dat is ook al in oktober, dat duurt ook niet schokkend lang meer stiekum.... :D

Sammy

Citaat van: TheBlackWatch op januari 21, 2006, 06:59:43 PM
Ik heb niet echt schrik van jullie, maar ik vraag me af wat er te overleggen valt.

Naast aseksualiteit. [...]

Om het met een oude, licht aangepaste Hans Teeuwen-grap te zeggen:
"Dan komen ze bijeen, die aseksuelen. Dan kunnen ze lekker gezellig samen geen seks hebben."  ;D

Verder niks aan toe te voegen. En ikzelf doe bovendien sowieso niet mee. Nadeel van een dubbelleven: toon je de ene kant, dan kan je de andere niet laten zien.  :-\

TBW

Citaat van: Sammy op januari 21, 2006, 10:56:48 PM
Citaat van: TheBlackWatch op januari 21, 2006, 06:59:43 PM
Ik heb niet echt schrik van jullie, maar ik vraag me af wat er te overleggen valt.

Naast aseksualiteit. [...]

Om het met een oude, licht aangepaste Hans Teeuwen-grap te zeggen:
"Dan komen ze bijeen, die aseksuelen. Dan kunnen ze lekker gezellig samen geen seks hebben."  ;D

Verder niks aan toe te voegen. En ikzelf doe bovendien sowieso niet mee. Nadeel van een dubbelleven: toon je de ene kant, dan kan je de andere niet laten zien.  :-\

Kijk dat soort cynische reacties mijdde ik dus enigzins  :schater:

Maar in jouw tegendeel heb ik geen bezwaar tegen zulke bijeenkomsten.

Ik ben die ik ben.

Sammy


TBW


Jovi_Hobbes

Citaat van: Sammy op januari 21, 2006, 10:56:48 PM

Verder niks aan toe te voegen. En ikzelf doe bovendien sowieso niet mee. Nadeel van een dubbelleven: toon je de ene kant, dan kan je de andere niet laten zien. :-\

Iedereen moet doen of niet doen wat hij of zij wil. We kunnen natuurlijk altijd nog zo'n kartonnen bord van je neerzetten, maar dan moet je wel even laten weten hoe je eruit wilt zien  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Dat vind ik ook, je hoeft niet te komen. En we hoeven ook niets te overleggen. Voor mij is het een nieuwsgierigheid naar de mensen met wie ik zo ongeveer elke dag spreek. (Klinkt dat forumverslaafd  ;D)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

«-o-Lantos-o-»

Woaw ik heb even mijn rug omgedraaid voor deze onderwerp en kijk eens hoeveel berichten!! :o

Ok even proberen samenvattend te beantwoorden.

Ik denk er zeker positief over voor zo?n meeting. Ik denk heus niet dat het gaat tegen vallen. Als we maar in onze gedachten hebben van we gaan nieuwe mensen ontmoeten en niet aseksuelen. Want als je denk van juppie ik ga meer aseksuelen ontmoeten heb je de neiging om te denken dat de ontmoeting alleen maar gaat over aseksualiteit. Maar het gaat meer om mensen ontmoeten die geen moeite hebben met je seksuele voorkeer\geaardheid. Kan ook zijn dat op die dag niet aseksuelen ook mee willen komen. Het gaat meer om bij een groep mensen zijn die jouw accepteren voor wie je bent. :)

En dus zeker komt het onderwerp van aseksualiteit naar boven. Maar zeker krijgt iedereen de kans om zichzelf te laten tonen aan anderen. We zijn allemaal zo divers, en elk van ons heeft iets te vertellen over onze leven en wat ons bezighoud.

En trouwens ik denk dat dit ook het doel van AVEN ook is. Niet alleen maar over de zichtbaarheid van aseksualiteit en aseksuelen bij elkaar te krijgen in een groep. Maar het gaat ook om het creeren van een ruimte waar aseksuelen zichzelf kunnen zijn. En als er niet aseksuelen ook deel willen maken aan de groep en die geen moeite hebben voor wie we zijn, dat is maar prima! Toch? Of zie ik het verkeerd? ::) ???

Dus?. Laten we niet vroegtijdig conclusies trekken van hoe het zal uitkomen zo?n ontmoeting. Gewoon maar doen en dan kijken wat ervan word.  :klap:

Maar het duurt wel even voordat we het hebben georganiseerd. En qua locatie e.d. is ook moeilijk in te schatten want er komen telkens nieuwe leden bij ( hoop ik) dus het hangt altijd af aan wie er aanwezig willen zijn. Ik denk dat het misschien een goed idee zal zijn om te wachten tot de zomer of wanneer het goed weer is. Dan kunnen we ergens in een park regelen. Dan hoeven we geen rekening te houden of een locatie klein is. In een park lekker gezzelig. En krijgt de wereld ook de kans om aseksuelen te zien in een natuur omgeving hahahha.  ;D

Maar het zal ook goed zijn als mensen intussen in kleine groepen of individueel met elkaar afspreken en elkaar bezoeken of ontmoeten en zo en zie hoe het gaat.

Er zijn genoeg mogelijkheden!! :wave:
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

TBW

Volgens mij ben jij in het echt zo frivool als je schrijfwijze, Runis.

Enfin, voor je serieuzere omgeving hoop ik van niet...  ;)

:D

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: TheBlackWatch op januari 22, 2006, 01:20:12 PM
Volgens mij ben jij in het echt zo frivool als je schrijfwijze, Runis.

Enfin, voor je serieuzere omgeving hoop ik van niet...  ;)

:D

::) Euhm, wat bedoel je met Frivool? Heb in de woordenboek gekeken en er staat: lichtzinnig. Maar ik weet nog steeds niet wat ermee word bedoeld. Ik heb wel een vermoeden van wat het zal betekenen. Maar om verkeerde opvatting te vermijden zou ik graag van jou weten wat je ermee bedoeld  ;)
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

TBW

Het feit dat je zeer lichtzinnig schrijft.

"haha" achter vanalles schrijven en zo...  :D

Frivool is eigenlijk ook wat 'licht van geest'. In die zin kan het ook een negatieve bijklank hebben.