Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AVEN kaart!

Gestart door TBW, oktober 25, 2005, 01:55:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

Niemand te zien in Drenthe.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Zijn er hier spoken, dan? ;D

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Willem

Citaat van: Ereinion op september 11, 2007, 11:36:55 PM
Ik sta er ook weer op. En ik kon jou gewoon aanklikken, Willem.


Ben ik nu gevangen !! ??   :78:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Heel even, maar ik heb je meteen weer vrijgelaten, hoor.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Brummetje

Ik heb me net ook aangemeld! :)

Ienepien

O, werkt het dan nog?

(Ik zie hier boven Brummetje haar bericht de avatar van Logan. Ik mis hem wel, en hij is sinds 17 febr niet meer online.)

bebe

Citaat van: Brummetje op april 08, 2008, 08:13:40 PM
Ik heb me net ook aangemeld! :)



heeee brummetje ik zie staan dat je naar andre rieu gaat,stoer!
mijn moeder gaat de 28ste en die zit bijna helemaal vooraan,lijkt me een enorm spektakel
geweldig!

Brummetje

Mijn vader wilde alleen maar 2e rang. Geen 3e, 4e of 5e.

Geweldig verjaardagscadeau he?! :klap: ;D

Ik denk er nog steeds dagelijks aan, heb er zó'n enorme zin in! Het gaat geweldig worden (de binnenkomst alleen al!!!), en ik weet zeker dat het janken word.  :D

bebe

geen eerste rang?alleen 2e ???
ja het lijkt me een geweldig spektakel ,heb laatst stukjes gezien ervan bij Ivo Niehe,mijn God wat een project zeg!
jij ook al cadeau he? mijn moeder ook, haar vriendin wordt 65 in juni en wilde zoiets 1 keer goed meemaken,ze zegt hierna kan ik
zoiets nooit meer betalen,maar ik wordt maar 1x 65 dus die trakteerd mijn moeder, enorm duur die kaarten,maar ik geloof zeker en
vast de moeite waard, iedere euro!

Brummetje

Volgens mij was die al bezet toen ik voor kaarten keek! Dus was het enige nog 2e rang. Op zaterdag kon dat ook al niet meer, dus moest het wel op vrijdag.

Wel grappig, ik zag op vrijdag (28 maart) dus een docu over André Rieu, meteen kaarten besteld. En het was die avond ook gelijk uitverkocht (meerdere mensen hadden gekeken naar die docu ;D).
En de woensdag of donderdag erná zag ik een reclame voor dit concert op tv! Ik dacht gelijk: Nou daar zijn ze lekker op tijd mee! Alles was al uitverkocht!

Mijn baas wilde er ook heel graag heen, nou moet ik opletten of er nog een 3e concert komt (wat bijna zeker is).

bebe

die vriendin van mijn moeder kwam hier ergens ik geloof in december al mee, weet niet hoe ze het hoorde eigenlijk,
en nog een derde concert?pfffffff
hoe krijgt ie het voor mekaar.

SilverThorns

yay ik sta der ook op maar em?? t is in belgie helemaal nie druk, zeldzaam zelfs :s