Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hermafrodiete/ interseksuele mensen

Gestart door myra, januari 02, 2006, 08:10:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ik kwam gisteren op een interessante website uit http://www.angelfire.com/ca2/BornHermaphrodite/ (met dank aan Chibifirli :)  )

Hermafrodieten of interseksuelen zijn mensen die zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen en typische kenmerken (borstontwikkeling, baardgroei etc) hebben. Ik heb 'intersex' gegoogled en kwam te weten dat interseksuele mensen bijna altijd onvruchtbaar zijn. Ik vraag me af of de meesten ook aseksueel zijn?  Ik vond niet echt iets terug over seksuele relaties online. Ergens stond wel dat sommigen homo, sommigen hetero en sommigen aseksueel zijn, maar echt informatief is dit niet. In persoonlijke verhalen die ik online tegenkwam werd seksualiteit of aseksualiteit vermeden. Het gaat meer over uiterlijke kenmerken en over man/vrouw zijn.  Weet iemand meer over dit onderwerp?

Dit is nog een informatieve website over interseksuelen : www.isna.org

Knoddepropje

Ik heb er geen verstand van, maar heb er ooit eens een documentaire over gezien. daar werd verteld dat die mensen over het algemeen heel erg seksueel gefrustreerd zijn..... :-\ wat natuurlijk ergens ook wel logisch lijkt, aangezien ze van alles wat hebben, maar maar weinig mensen hebben daar trek in......
Zoals ik al zei, ik weet het niet, ik heb het maar gehoord.... Misschien is het wel het grootste misverstand ever.. ???

TBW

#2
*knip*

myra

Citaat van: TheBlackWatch op januari 04, 2006, 05:55:58 PM
Eikes...
is dat soort commentaar nodig, TBW? Het gaat om een genetische toestand, niet iets wat mensen zelf in de hand hebben.

TBW