Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

het zoveelste cakeverhaal

Gestart door Zonnekind, september 06, 2006, 11:35:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

O? Draag je dan ook alles wat ik koop?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Stev zeg maar ja. Ze hebben namelijk heel handige karretjes waar je alles in kunt gooien. Aan het einde kun je dan rustig bekijken wat je allemaal hebt gevonden en je keuzes afstemmen op je portemonnee. Wat je dan uiteindelijk toch niet wilt hebben mag je op een aparte stapel wegleggen. Heel erg handig!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Weet waar je aan begint, Stev..misschien zijn dan de wagentjes wel juist op... >:D En dan heb je toch beloofd alles te dragen.. >:D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Ik krijg er helamaal zin in  :wave:

Wat het budget betreft hoef ik me geen zorgen te maken. Sjef en ik hebben ooit het bibliotheekabonnement opgezegd omdat we bijna nooit boeken leenden (de kinderen hebben een eigen gratis abonnement). Toen zeiden we: voor dat geld kunnen we beter af en toe een boek kopen. Ik heb dus 2x 28 Euro (van vorig en dit jaar) te besteden  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Daar kom je een heel eind mee, maar met jouw budget en dat van Sismo hebben jullie dan wel weer twee karretjes nodig  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Wat weet jij van mijn budget?  ;)
Ik ga twee maanden droog brood eten, dus dan heb ik wel drie karretjes nodig!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Als het dat lekkere zelfgebakken brood van jou is, doe ik mee!!! Ik denk alleen dat we daarna zo afgezwakt zijn dat we andere mensen nodig hebben om te duwen. Iemand?  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

 ;D Ik hoef lekker niet... ik ben lekker gehandicapt... ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nee, dat telt niet! We behandelen je net als iedereen  ;)
Ik kan natuurlijk ook niet hè, want ik mag maar één keer per jaar, maar het lijkt me wel gezellig!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Nee, dat telt niet! We behandelen je net als iedereen 

WEEEEEEE :78: :78: :78: :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

...en je hebt ook nog eens een superhandige scootmobiel, toch? Daar kunnen vast heel veel tassen aan hangen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Ja, ja, Peter, we behandelen je net als iedereen. Mijn man moet ook altijd alle tassen dragen  ;D  

P.S. Kan dit onderwerp gesplitst worden?   >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)