Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wonen

Gestart door myra, oktober 29, 2005, 09:19:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Zwart behang, gewaagd hoor! Ziet er vast mooi uit, met lentegroen gecombineerd. Gefeliciteerd!!  :klap:

Knoddepropje

Ik denk ook wel dat het erg mooi zal worden! Leuk hoor!

Ereinion

Zoals belooft een foto:



Het zwarte behang komt na de renovatie  :'( Maar op deze foto zie je de muur waar het opkomt ook niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Mooi!
Mijn broer heeft ook zo'n kleur muur, hij heeft er alleen heel andere meubels bij waardoor het er compleet anders uitziet. Dit staat echt goed bij elkaar. Leuk hoor!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Ja, ik vind het ook heel mooi Ereinion! Ziet erg gezellig uit daar! Wat gaat er gerenoveerd worden?? Of had je dat al ergens verteld?
Enne, zie ik goed dat je een papegaai hebt? Ik heb er ook ooit een gehad.....Nu is ie weg :78:

Ereinion

Oh  :'(, is die weggevlogen? Ik heb een bont-boertje, een lieve vogel, maar ook eigenwijs.

We krijgen een nieuwe keuken, badkamer en wc. De plafonds worden ook vernieuwd, vandaar dat we nog niet gaan behangen. Er komt een vaste trap naar zolder, zodat daar de wasmachine kan staan. En we krijgen nieuwe kozijnen. Een grote renovatie dus, ze schatten dat ze er 3 weken mee bezig zijn. Maar ik ben heel blij dat alles aangepakt wordt, dan hebben we alles nieuw en schoon  ;D.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

dat is idd een flinke renovatie ja! Wel fijn idd als het achter de rug is, dan heb je echt een nieuw huis natuurlijk :D

Nee, de papegaai (grijze roodstaart) is niet weggevlogen. Ik had m 1 jaar, van baby af aan. was dus echt mijn "kindje". Maar in de aanloop naar mijn scheiding heb ik een tijd ergens gelogeerd en toen heeft mijn ex hem verkocht waarschijnlijk. Hij zei tegen mij dat de hond m opgegeten had, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Maar wat er precies mee gebeurd is weet ik dus niet :'(

myra

ziet er gezellig uit, ereinion!

Ik twijfel zelf in welke kleur ik mijn toekomstig appartement ga verven : lichtgroen of lichtgrijs? Ik ben van plan het modern in te richten met lichte meubels, zo'n beetje de Ikea-style.

Ereinion

Het voordeel van verven; als je het zat bent schilder je het gewoon weer over  ;)
Ik ben erg blij met het groen. Het is vrolijk, fris en licht.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Heel mooi Ereinion, nog gefeliciteerd he :).

Ereinion

Dank je,Tempesta. Hoe woon jij nu eigenlijk? Heb je een kamer of woon je bij mensen thuis? Of een appartement of zo?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Ik zie die foto nu pas  ::)

Een LEREN bankstel? Hou jij van leer, Ereinion?

PS ik wel, toch voor een bankstel

Ereinion

Ik heb geen problemen met leer. Waarom zo verbaasd, TBW?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Citaat van: Ereinion op januari 15, 2006, 05:23:11 PM
Ik heb geen problemen met leer. Waarom zo verbaasd, TBW?

Mmh, ik dacht dat jij van stoffen hield. Maar ja, grensoverschrijdendheid is troef in deze postmoderne maatschappij  :D

Ereinion

In fantasy-kleding kun je ook heel goed leer verwerken. En Indianen werken ook veel met leer  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.