Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Oh? Waar? Misschien wel iets voor mij en mijn vriend als ik uit de USA kom! Hij is namelijk ook veels te druk. En ik met vier dagen werken en drie dagen drie kinderen eigenlijk ook. Heb geeneens fatsoenlijk de tijd om hier op alles te blijven reageren...:S

Ienepien

Ik ben trots op mezelf, omdat ik sinds gisteren gezien hebt, hoe je makkelijk de nieuwe berichten kan lezen. Ik had altijd het knopje uit bij de kop. Toen ik dat aanklikte, zag ik ineens een regeltje: Toon ongelezen berichten.
Alleen weet ik niet, hoe het dan verder moet. Ik scroll nu maar terug naar boven, en klik het weer aan. Moet het zo? :-\

Al doende leert men, en als er geen berichten meer komen, zit ik wel eens wat te experimenteren. vandaar. :knuffel:

Sismo

Ik heb een handig knopje op mijn muis waarop ik snel naar de vorige pagina kan gaan, dat gebruik ik altijd.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik denk niet, dat ik dat heb.. Ik heb een linkerknop en een rechterknop, en een scroll-rotortje. ;)

petra1963

Citaat van: Sismo op oktober 11, 2007, 07:05:24 PM
Ik heb een handig knopje op mijn muis waarop ik snel naar de vorige pagina kan gaan, dat gebruik ik altijd.

Ik ontdek net dat dat knopje ook op mijn muis zit.. :D Nooit geweten waar het voor diende.. En ook niet uitgeprobeerd, trouwens.. ;D Zien jullie weer hou ontzettend a-technisch ik ben.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En hoeveel je kan leren van elkaar, hier. :D

petra1963

Ja, anders had ik die muis nog jaren kunnen gebruiken.. het knopje inmiddels negerend.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

O, denk je, dat ie hier harder van slijt, dan????????????

petra1963

Nee, simpelweg negeren van wat ik aan technische spullen niet snap. Totdat ik me niet eens meer bewust ben dat er ook nog zo'n klein onduidelijk knopje op de muis zit. Ik ben daar heel goed in hoor, technische dingen negeren die ik niet snap en dus niet kan gebruiken.. ;D Mij ontbreekt uit mijzelf dan ook de belangstelling om het uit te zoeken. Ik laat het dan gewoon zo.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Je kunt het ook nog andere functies geven geloof ik, maar ik vind deze wel handig.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nou, leg mij dat dan een andere keer maar uit... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Oei, dat uitleggen...zo technisch ben ik dus ook weer niet....zou het op moeten zoeken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Laat maar.. zo is het mij ook wel goed.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Sismo op oktober 11, 2007, 07:05:24 PM
Ik heb een handig knopje op mijn muis waarop ik snel naar de vorige pagina kan gaan, dat gebruik ik altijd.
Citaat van: Ienepien op oktober 11, 2007, 07:06:50 PM
Ik denk niet, dat ik dat heb.. Ik heb een linkerknop en een rechterknop, en een scroll-rotortje. ;)

Gelukkig zit er bovenaan je beeldscherm zo'n pijl, als je daar opklikt ga je ook één pagina terug.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.