Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

loganmanticore verjaart

Gestart door myra, oktober 30, 2007, 11:25:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Of toch iemand van het Dieren- Bevrijdings-Front ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

MaankindJ

ok Ienepien  dais genoeg ge heb mij nu veraden Dus GEEN chocolade-letter dit jaar !  :P hehe (tochwel hoor)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

petra1963

Daar hebnben we Pieten voor: een voor melk, een voor puur en een voor witte chocolade.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Doe mij een puur in de letter I (dan krijg je er lekker altijd 2) ;D

MaankindJ

en ik wou vroeger altijd jean-philip ofzo noemen om da je der dan ook twee kreeg hehe
en idd ik geef toe peter1963 is juist  :klap: 1 punt vuur jou (en 1 voor ine)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

 :rollol:
Dat komt, omdat we 2 Peters hebben. En "onze" Peter komt uit het bouwjaar 1963, dus vandaar.

Maar als hij maar af en toe de "toverwoorden" scootmobiel, paarse jurkje, draakje, Refter, laat vallen, dan weten we meteen met welke Peter we ook al weer te maken hebben. ;D

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Ja, die andere post niet zo veel, maar leest wel mee. :D

petra1963

Ja, en ik laat af en toe wel een van mijn toverwoorden vallen.. dan weet je dat ik nog steeds ik ben..

En wat mijn 'naam' hier op dit forum betreft..die gebruik ik vaker. Dus dat was en is gewoon luiheid.. Hoef ik minder internetnamen te onthouden.  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ik had me dat nooit gerealiseerd, dat jij ook wel eens een nep-naam zou hebben. Van die anderen weet iedereen het natuurlijk. Maar Peter lijkt me een zo gewone naam, en je bouwjaar er achter, dat ik me nu pas met een schok realiseer, dat het wel eens niet je echte naam kan zijn. :o

En het wil er bij mij niet in, dat je maar gewoon Piet heet ofzo. ;D