Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gulden middenweg

Gestart door Marsupilami, september 29, 2008, 02:32:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jan


Gabrielle

Citaat van: Jan op november 21, 2008, 10:01:38 PM
Ja was duidelijk..
Toch niet zo, blijkbaar?
Citaat van: Sismo op november 21, 2008, 09:41:36 PM
Kaatje legt hier het één en ander over uit in het onderwerp "Praten, praten en nog niets bereiken". :wave:
Uit dat onderwerp blijkt dat Kaatje allesbehalve 'passief' zit te wachten, maar het lijkt nogal op eenzijdige communicatie, de passiviteit zit aan de andere (aseksuele) kant.

Jan

Ik lees toch echt "wachten totdat.."

De partner moet eerst klaar zijn om "een middenweg te bespreken"

Dus lees ik daar passieviteit heel duidelijk in.

Je ciiteert Sismo en niet Kaatje, Gabrielle...

Sismo

In dit onderwerp wel ja, maar in het andere (Praten,praten en nog niks bereiken) legt ze juist uit dat ze heel graag wil praten erover, maar haar partner niet.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jan

Dat kan ik niet weten als ik dit gelezen heb??
Ik ken dat hele forum niet uit mijn hoofd..

Sismo

Citaat van: Sismo op november 21, 2008, 09:41:36 PM
Kaatje legt hier het één en ander over uit in het onderwerp "Praten, praten en nog niets bereiken". :wave:

;D Daarom verwees ik je ernaar!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Jan werkt alleen maar mee, als je er een link bijzet. ;D

Sismo

 :-[ Ik weet niet hoe dat moet.... :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Oeps, digibeet. :schater:
Ik kan het ook alleen maar, als ik me er voor inspan, en er de tijd voor neem.
Maar ik weet wél hoe het moet. ;D

* Ienepien heeft er nu eigenlijk effe geen zin in. :P

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

#28
Ik bedoelde uitleg hoe ik het kan doen  ;D ....moet ik gewoon de adresbalk bovenin copiëren?
Ja dus...(heb het even geprobeerd)  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Gabrielle

Dan weet ik het meteen ook. ;D