Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

teleurgesteld in vrienden?

Gestart door myra, november 25, 2005, 08:06:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Het geeft ook nog eens recht op groepskorting.  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 05, 2007, 07:43:30 PM
Misschien moet ik dat inderdaad nog een keer zo duidelijk zeggen. Het blijft een lastige situatie, ook omdat ze veel problemen heeft gehad en soms periodes had (en nog heeft) waarop ze het niet aankan om andere mensen te zien of te spreken. Daar heb ik begrip en respect voor maar dat maakt het nog lastiger om contact te leggen omdat je dus niet van te voren weet of ze geen contact opneemt omdat ze een slechte periode heeft of dat er andere redenen zijn.
Maar goed, ze weet dat ze welkom is en ik zie haar nog steeds als een vriendin, misschien heeft het gewoon tijd nodig.

En nu heb ik helemaal Zonnekinds bericht gekaapt!  :-[ Sorry Zonnekind, vergeef je het me?

Hoi Jovi,
Inderdaad een lastige en moeilijke situatie. Maar mag ik ook een steentje in het water gooien ? Als ze gezondheidsklachten heeft waardoor contact niet lukt, bijv om lichamelijke of psychische redenen, dan is het goed om dat te accepteren. Daar help je haar mee. Anderzijds, zij moet duidelijker aangeven wanneer ze wat niet kan, en waarom. Het is haar verantwoordelijkheid om op een goede manier om te gaan met haar situatie. Althans, zo zie ik dat. En ik weet niet of die situatie zich tussen jullie ooit zou voordoen, en of jullie contact zo is, maar daar zou je haar op de een of andere manier wel op mogen wijzen. Althans, denk ik. De vraag is natuurlijk of jij dat zou willen.. daar kan ik niet over oordelen.  :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Bedankt voor je steentje Peter. Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik denk ook dat het een probleem aan het worden is omdat ik altijd respect heb gehad voor haar problemen, maar zelf nu ook begin te denken dat zij inderdaad dan af en toe zelf de verantwoordelijkheid moet nemen om aan te geven wanneer ze juist wel of niet met rust gelaten wil worden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Zonnekind op januari 05, 2007, 01:00:15 PM
Heeft Stev dit onderwerp nog niet ontdekt?  :schater:

:flic:  heeft geen bezwaar, knuffelberen zijn ook vrienden  ;)   en gelukkig wordt het onderwerp weer gewoon vervolgd  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 06, 2007, 06:49:49 PM
Bedankt voor je steentje Peter. Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik denk ook dat het een probleem aan het worden is omdat ik altijd respect heb gehad voor haar problemen, maar zelf nu ook begin te denken dat zij inderdaad dan af en toe zelf de verantwoordelijkheid moet nemen om aan te geven wanneer ze juist wel of niet met rust gelaten wil worden.

Ja, dat moet zij zelf ook aangeven. Misschien dat ze dat nu juist niet kan.. maar het is werkelijk noodzakelijk dat ze dat ontwikkelt, om met haar problemen toch een goed sociaal netwerk overeind te kunnen houden..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

#53
Waarom kan iemand hier spammen?

Ik sluit dit onderwerp even, want volgens mij willen er meer spammen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Fijn, want het wel een mooi topic..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, jakkes..en raar, dat ze dan op zo'n topic gaan spammen...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Dat maakt ze waarschijnlijk helemaal niets uit! Als ze hun rotzooi maar ergens kwijt kunnen  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)