Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Draken

Gestart door petra1963, oktober 26, 2006, 10:40:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Citaat van: Ereinion op oktober 29, 2006, 06:34:10 PM
Wat gaan we met de draak doen als we hem vinden?

Vragen of hij lid wilt worden van ons forum?  :D

petra1963

Citaat van: Ereinion op oktober 30, 2006, 10:52:43 PM
Nee, mensenvlees smaakt veel te bitter.
En misschien ben ik wel een chinese draak, die brengen geluk.

Een chinese draak, in de bossen bij Borne ? Nou moeten we zeker gaan zoeken. Het wordt steeds interessanter. Ik zal vast de Chinese ambassade bellen, of ze misschien ergens een draak missen ( liefst met pasfoto  ;D) .
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: myra op oktober 30, 2006, 11:01:08 PM
Citaat van: Ereinion op oktober 29, 2006, 06:34:10 PM
Wat gaan we met de draak doen als we hem vinden?

Vragen of hij lid wilt worden van ons forum?  :D

:D

@ Peter, zal hij een verblijfsvergunning hebben? Anders moet je oppassen dat Rita er geen lucht van krijgt...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Hmm, ja, hmmmm. Dat is wel een probleem.. Want zo'n draak laat vast een brandlucht achter. En Rita denkt dan: waar rook is, is vuur..  en dan gaat ze eisen dat de draak inderdaad een inburgeringscursus moet volgen.. Of misschien wordt hij wel gelijk uitgezet.. :(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

haha, uitgezet. Nou dan laat hij ook geen brandsporen meer na. en als rita dan weg is, zetten we hem gewoon weer aan. Lekker puh!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.