Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wonen

Gestart door myra, oktober 29, 2005, 09:19:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: TheBlackWatch op november 29, 2005, 08:47:06 PM
Ha die typisch-Hollandse bouwstijl in de trend van te veel mensen en te weinig plaats en te dure woningen.

Oh, dat valt in Overijssel best mee. Deze woning is goed betaalbaar en heeft veel ruimte er omheen. Voor het huis ligt een heel groot grasveld met bomen. Maar koopwoningen zijn inderdaad niet te betalen, en in de Randstad, klaagt iedereen dat ons land te vol is en bouwen ze van allemaal flats. Voor de mensen daar houdt Nederland bij Amersfoort op, dus hoe ruim het hier nog is hebben ze gelukkig niet door.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Haha! Ben maar blij idd! anders is dat mooie grasveld zo weg, en dat is waarschijnlijk nou net NIET de bedoeling :D
Leuk huisje hoor Ereinion! Gefeliciteerd!

Tempesta

Citaat van: Ereinion op november 29, 2005, 09:28:20 PMVoor de mensen daar houdt Nederland bij Amersfoort op, dus hoe ruim het hier nog is hebben ze gelukkig niet door.

Amersfoort is wel wat optimistisch hoor, alles voorbij Utrecht is al een twijfelgeval  :schater:.
Mooi huisje, en de straat ziet er ook gezellig uit!

TBW


Ereinion

Citaat van: Tempesta op november 30, 2005, 09:54:17 AM
Amersfoort is wel wat optimistisch hoor, alles voorbij Utrecht is al een twijfelgeval  :schater:.

Inderdaad. En het groene hart van Nederland zijn een paar weilanden in de Randstad. De Veluwe? Nooit van gehoord!  :rollol:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

dan hoor je er nu van want ik woon er midden in:P ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phate

ik vind het heerlijk ja zou hier nooit weg willen

Tempesta

Aan de ene kant zou ik graag midden in de natuur willen wonen (in een land wat winters heeft met sneeuw tenminste). Aan de andere kant: wonen in de Randstad heeft zo z'n voordelen. Alles is dichtbij, beschikbaar, en openbaar vervoer gaat 24/7 door (lang leve de nachtlijnen).
Niet voor niets woon ik in een voorstad van Amsterdam: dichtbij stad, maar toch een beetje natuur (lees: weilanden) om me heen, en het strand op een half uur afstand.

Ereinion

Ook ideaal, maar Nederland is maar klein. Met 3 uur ben je toch echt wel aan de andere kant van het land, en dat is niet echt veel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

en hebben jullie al beslist of jullie het huisje gaan nemen? ;)

Ereinion

Ja! Zelfs al gekeken wat voor kleuren we in huis willen. Maar de vorige bewoners moeten nog eerst de vloerbedekking verwijderen enzo.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra


Knoddepropje

Gefeliciteerd!!!!
Dat verdient een heleboel  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:klap:
Wat voor kleuren willen jullie?

Ereinion

Een lentegroene muur, heel lichte laminaat en zwart behang. Gecombineerd met lichte gordijnen en overige muren.

Mmmmm, cake lekker! Bedankt!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.