Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Geheime plannen betreffende een boek over aseksualiteit.

Gestart door «-o-Lantos-o-», maart 05, 2006, 01:25:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: Ereinion op september 20, 2006, 09:08:48 AM
Doen we!

Volgens mij moet je je boek gewoon naar heel veel verschillende uitgevers sturen. Het beste kun je wel kijken of ze meer over dergelijke onderwerpen uitgegeven hebben. Sommige universiteiten hebben ook uitgeverijen.

* thumbs up!*  prima, das een goed idee. Ik kan informeren of de Radboud Universiteit in Nijmegen ook een uitgeverij heeft  :). Bedankt voor de tip :)
~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Stev

Citaat van: «-o-Lantos-o-» op september 20, 2006, 12:50:11 AM
Ik heb een laptop kunnen scoren! En een splinter nieuwe ook nog! ;D

Gefeliciteerd! Ook met je nieuwe avatar (vind het toch een beetje eng, hoor  :o  )

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Kijk ook eens op www.leesmijnboek.nl  Daar kun je boeken "in eigen beheer" uit proberen te geven. Er zijn verchillende mogelijkheden en afhankelijk van wat je zelf wil heb je of een groot deel in eigen handen (en dan dus helaas ook de kosten...) of laat je veel meer over aan de uitgevers.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, dat zijn ook interessante opties. Maar hoe ga je er dan heel veel verkopen? Normaal wordt gezorgd dat je boek bij een boekwinkel ligt, dat moet je dan zelf doen. Ik heb zelf ook al over deze optie nagedacht.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Wat helpt als je een boek in eigen beheer uitgeeft, is een artikel + foto in bij voorbeeld de Gelderlander. Die heeft een groot bereik ( meer dan 200.000 abonnee's) en die vinden zoiets leuk.. kennissen van mij hebben zo ook gratis publiciteit gekregen voor het boek dat zij in eigen beheer uitgaven, en dat heeft een oplage van meerdere duizenden exemplaren opgeleverd.
En de kosten per boek vallen bij uitgeven in eigen beheer wel mee, als je het vermenigvuldigen, kaften en binden ook zelf doet. Maar ja, dat is weer een hoop gepriegel en gedoe..( waarbij dan weer een hoop mis kan gaan...).
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Het is met name een goeie optie als je geen commeciele uitgever kunt vinden of als je maar een beperkte oplage wilt. Een boek uitgeven blijft natuurlijk altijd een gok. Als je ziet hoeveel boeken er per jaar worden uitgegeven kun je er misschien zelfs moedeloos van worden. Het zal dan ook zeker neerkomen op zeer goeie promotie.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sammy

En als al de rest faalt, is er nog het e-book. Of het audiobook: laat het inspreken door het AVEN-lid met de boeiendste stem, biedt de 24 bit/s mp3 bestanden gratis aan en vraag geld voor de 128jes, of een oplopend bedrag naarmate kwaliteit. En daarna spammen geblazen, heh.

Willem

Er zijn toch ook hééééél veel verschillende uitgeverijen? Elk met hun eigen interesses?
Ik denk, vooral kwestie om de juiste uitgever te vinden. Die kent DAN alle kanalen, jijzelf als uitgever-leek niet...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

En, hoe is het op dit moment gevorderd met het boek? Heeft iemand nog contact met Lantos?

Gabrielle

Ja, dat zou ik, bijna een jaar later, ook wel willen weten  :)

Zanskar

Een boek over aseksualiteit, dat zou wel tof zijn! Wij worden dan misschien een beroemde spezie  :rollol:
See things as they are and let things go as they go...

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

MissFriesland

Zie mijn oproepje van de KRO. Je verhaal op tv vertellen kan leiden tot een boek (als je kunt schrijven, en als je verhaal opvallend genoeg is)

Groeten,

Geertje


Ereinion

De nieuwsbrief is verstuurd, dus hij krijgt de oproep al.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.