Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Samenwerken aan een Purpere Wereld

Gestart door TBW, oktober 24, 2005, 09:51:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Ik kon je bericht niet vinden, wil je hier nog een link plaatsen? Of in het onderwerp ' aseksualiteit in de media'?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: Ereinion op december 03, 2005, 06:53:04 PM
Ik kon je bericht niet vinden, wil je hier nog een link plaatsen? Of in het onderwerp ' aseksualiteit in de media'?

ok, de link staat bij media, onder mijn topic 'the beat goes on' ;)

Thx voor de  :cake:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op december 02, 2005, 08:14:28 PM
Ik heb eventueel een emailadres van iemand bij Pauze, maar een officieel adres zou beter zijn, Jovi_Hobbes.

Geen van mijn buurkinderen hadden zelfs maar gehoord van Pauze! Waar gaat het heen met deze wereld  >:(
Is er iemand anders die middelbare scholieren in Nederland kent die het blad misschien wel hebben?

Zo niet, dan moeten we maar het mailadres gebruiken dat Ereinion heeft. Ken je die persoon Ereinion of ben je gewoon beter in mailadressen vinden dan ik?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Het emailadres stond op hun forum. Het is iemand van de pauze die een wedstrijd heeft georganiseerd en je kan via dat adres meedoen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Aha op die manier. Dan komt het misschien langs de verkeerde weg binnen maar zal het uiteindelijk het doel wel bereiken lijkt mij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Gabrielle

Ik was er al over begonnen in een topic op agora, maar blijkbaar is dit een meer geschike plaats.

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de holebifoon van de Holebifederatie in België met de vraag of daar aandacht of plaats is voor aseksualiteit. Ik zat daar niet helemaal aan het goede adres, maar ze zouden mijn vraag doorsturen. Ziehier het antwoord:

'Je hebt gelijk als je zegt dat aseksuele mensen overal buiten vallen. Er wordt tijdens de vorming die de Federatie geeft (op scholen en dergelijke) wel aangestipt dat niet alle mensen een duidelijke seksuele identiteit hebben en dat sommige mensen vb. zelden of nooit verliefd worden/zich aangetrokken voelen. Het is belangrijk dat het tenminste vermeld wordt. Maar daar blijft het dan ook bij.'

Het ziet ernaar uit dat ze daar zelf ook niet zo best geïnformeerd zijn. Ik vroeg me af of we niet moeten proberen daar wat verandering in te brengen? Ik wil ze daar best nog wel met meer mails bestoken.

Ienepien

Als jij die kunde hebt om dat te doen, denk ik, dat er geen enkel bezwaar is, dat jij dat doet. :)

Gabrielle

Nu, ik ben hier maar een groentje, dus zo kundig ben ik niet. Maar ik ben wel mondig genoeg om aandacht te vragen. Da's toch al iets.

Ienepien

Da's zéker al iets. Dat durf ik niet.....

petra1963

Dat is zeker al wat !

Ideetjes : de Holebi Federatie Vlaanderen op deze site wijzen ? Zodat ze zelf beter geïnformeerd raken ? Of een berichtje op hun site zetten ( als dat kan ?) dat wij bestaan ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :klap:

Gewoon doen hoor, Gabrielle! We zijn juist blij met zulke actieve mensen, maakt niets uit of je hier net bent of al vanaf het begin rondloopt!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

Ik heb intussen een paar emailadressen gekregen van degenen die zich bij de holebifederatie bezig houden met de vorming. Die ga ik dus maar aanschrijven.
Er is hier een topic over flyers, is de flyer die ik bovenaan terugvind nog steeds actueel? Dan kan ik die alvast meesturen...

Ereinion

Ja, dat is de enige die we ooit gemaakt hebben. Volgens mij staat er niets raars in, toch? (Ik bedoel of hij hopeloos verouderd is.)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

Dan gaat ie zo mee de deur uit!

Bij nader inzien denk ik dat ik beter wat aan het vel ga zitten van origanisaties als Sensoa, RoSa en de vereniging voor sexuologie.

Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik zie dat er al vanalles is ondernomen. Maar ik denk dat het een goede tactiek is af en toe eens wat aandacht te vragen.