Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Loesje-poster

Gestart door Sismo, juli 01, 2006, 04:32:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

nee, genieten van iemands lichaam is mij vreemd. Ik word in de meeste gevallen liefst niet aangeraakt. Hand in hand of arm in arm lopen vind ik dan weer geweldig, letterlijk door een schakel verbonden :)

Zonnekind

Ik vind dat ook wel zalig. Ik zal altijd onmiddellijk naar Viper zijn hand grijpen als we uit de auto stappen ofzo. Ik loop ook soms hand in hand met een vriendin.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ik heb geen vriendje waar ik aan mag zitten ;), maar ik kan een lichaam wel heel mooi vinden!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik herken het niet echt, Zonnekind. Maar ik kan me wel voorstellen dat het zo is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

ik wel hoor zonnekind, alleen ik ben niet echt iemand van handje vasthouden, meer met gewone vrienden eignelijk
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Ik wil hem voortdurend voelen en aanraken, dat kwam ook in die liefdestest naar boven. Ik bedoel dan geen seksuele aanrakingen maar gewoon voelen dat hij bij mij is.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

lorelei

Citaat van: Sismo op juli 03, 2006, 12:59:59 PM
NEE Géén seks JA Wél Liefde!

(Uitleg voor de Belgen onder ons: we hebben in Nederland een stikker die je op je brievenbus kunt plakken met een oranje NEE om ongeadresseerde reklame tegen te gaan en een groene JA als je wel huis-aan-huis-blaadjes wilt ontvangen)

Zoiets bedoel je geloof ik:
(heb de vrijheid genomen om ff met je idee te fotosoepen, als je dat niet goed vindt of een copyright erop wil o.i.d. moet je maar roepen, dan zorg ik daarvoor)

Sismo

#37
JA! Zo is tie echt! Leuk! Is er een manier om er een echte sticker van te maken? Lijkt me wel tof!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :klap: Lorelei! Mooi gedaan!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

JAA!! Dan kan je alles onderstickeren!! LEuk is dat!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

#40
IK heb al een printje gemaakt, maar wil 'm toch ook weer niet op de deur plakken....beetje te persoonlijk!  8)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Dan staat het ook net alsof je mensen uitnodigt om aan te bellen, of zo. Maar hij is wel geweldig op een t-shirt! En dan in plaats van verkrijgbaar bij de gemeente een link naar AVEN eronder!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat zou wel helemaal top zijn!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Super! Heel knap gedaan en echt een toffe sticker! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.