Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Loesje-poster

Gestart door Sismo, juli 01, 2006, 04:32:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ook leuk als een banner om naar ons forum te linken :)

Sismo

Bij Loesje is het onderwerp nu "vrij schrijven", dus nu kunnen we! Zullen we ze bombarderen met een aantal van onze teksten? Ik stuur die van naakt uit de kast alvast in!  :)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

Aseksualiteit,
nee, dat is geen ziekte,
dat is gewoon nooit zin in seks
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

littlefanny

ik ga trouwens vanmiddag de ja-nee sticker op een tshirt laten bedrukken, ik vind hem echt supertof, als er nog meer mensen zijn, moeten ze dat binnen nu en een uur en een kwartier melden, dan kunnen ze nog bij de eerste lading :D, betaling komt de 22e wel
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

Jaaaa! Ik wil!

Met de verwijzing naar het forum, hè?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Citaat van: littlefanny op juli 13, 2006, 11:42:20 AM
Aseksualiteit,
nee, dat is geen ziekte,
dat is gewoon nooit zin in seks

Insturen! (loesje.nl)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

wil je een tshirt, singlet, en wat voor een kleur? Op je rug of frontaal op de borst??
ik ga hem nu insturen
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

O jee, wat een mogelijkheden!

Wat bedoel je met een singlet? Een hemdje? Die wil ik wel! Maatje M denk ik.

Als kleur: zwart
enne, voorop maar ,dan zie ik tenminste wie de tekst leest!

Bedankt alvast!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

zwart op zwart?? ow, wacht, ik kan er een wit randje omheen doen :D, komt voor elkaar!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ook een :klap: voor het A-bombardement bij Loesje!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Hé, jammer, nu ben ik te laat voor het shirt.
Ik denk dat ik toch maar eens van die printvellen ga kopen, waarmee je shirts kunt versieren.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Er worden wel héél veel teksten ingestuurd bij Loesje, dus ik weet niet hoe groot de kans is dat één van de onze op een poster komt... :(

Littlefanny, is het gelukt met het shirt? (had een pm-etje gestuurd, maar die is je wsl nog niet opgevallen  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

nee, hij was me inderdaad nog niet opgevallen, ik ga de shirts maandag ophalen, ereinion, wil je dat ik er voor jou ook 1 laat maken?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Ja, als dat kan.  :klap: Hoeveel kost het eigenlijk? En ik wil alleen een strak shirtje, wijd draag ik toch nooit. In maat M. Kleur........ zwart!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.