Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

koetjes en kalfjes (post-meeting talk) ;)

Gestart door loganmanticore, oktober 29, 2007, 03:17:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Het Archeon is wel lekker dichtbij voor mij, maar ik kan dat weekend niet  :'(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

loganmanticore


Ereinion

En Knoddepropje gaat soms ook naar dat soort evenementen, hoewel ik haar nog nooit ben tegen gekomen.  :-\

Wij staan er weer met een kraam, maar het lijkt me erg leuk om Peter en Logan daar tegen te komen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Moete ze wel een Avan-shirt aandoen, natuurlijk, anders herken je ze niet. ;D

Ereinion

Volgens mij ga ik hun wel herkennen.  ;D Maar dat ligt ook een beetje aan hun kostuum, natuurlijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MaankindJ

ahhh kommaan das kut da is heel in nederland de kans dat ik daar geraak is redlijk klein en de halve nacht nog eens doorbrengen op een peron (wat wel leuk was, veel gelachen) zou ik nie echt zien zitten  ;D
anyway zou zeker graag eens naar een van die evenementen gaa. ;D
°°°every little thing is gonna be alright°°°

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Nou, mij herkent Ereinion ook wel zonder kostuum.. ik trek gewoon iets paars aan.. ;D ( of is dat dan weer mijn kostuum ?)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

MaankindJ

sry
maar ik zou in godsnaam niet weten hoe het klaar te spelen daar te graken (alhoewel dat wel nog mooi zou zijn hehe daar toe te stappen (en kweet al met welke kleren ik zou komen hoor)
maar toch uit soort van hoop op het morglijke: met welke trein zou je daar graken vanuit antwerpen ??
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore


MaankindJ

hmhm ok ok ;D maar welke trein ligt daar tdichtst bij??
°°°every little thing is gonna be alright°°°

loganmanticore


MaankindJ

2.5?? das nie veel ik moet alleen al naar brussel elke zondag en maandag een uurnhalf
maar kzalt ff zoeke ;)
°°°every little thing is gonna be alright°°°

kitteleentje

 ;D Archeon... wat toevallig dat ik daar een tweetal weken terug nog naar hun site van ben geweest om herinneringen op te halen.
Ik ben daar ooit in het middelbaar ergens met de klas naar toe geweest, en ik vond dat 1 van de leukste uitstappen ooit  :D .

Maar als daar een fair bezig is dat weekend? moet je daar dan op voorhand tickets voor hebben?

Ik had wel graag gekomen, al was het maar voor Archeon alleen :p , aangezien ik hier nog maar heel nieuw ben.