Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Slecht weer vandaag

Gestart door zwartkopje, december 04, 2007, 05:23:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky


Ienepien

Lammetjes er AF halen, bedoel ik. Dus helpen met de lammerij.
En nee, je mag ze niet slachten. Zijn niet lekker, die pasgeboren beestjes. Veel te slap. Er zitten nog geen spieren aan. En de spieren, die eten wij. Al het vlees dat je eet, zijn spieren. (en organen, natuurlijk)

En volgens mij ben je vegetarisch, dus waarom zou je ze willen slachten?  ;D
(en inderdaad, volgens mij kan je het ook niet)

petra1963

Gisteren was het erg slecht weer..vandaag viel het wel mee, toch ? Ik heb het hier de hele dag droog gehad. Gelukkig, dat mocht wel weer eens een keer..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Hier heeft het tot ongeveer 13u nog goed gewaaid en geregend :(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Hier leek het te gaan regenen, maar mevrouw zon heeft de hele wolkenfamilie weggestuurd en heeft ons heerlijk verblijdt met haar warme stralen!

Zonnekind

En wat zeg je dan? Dank u Zonnekind! :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

NOU JAAAAH!!!! Hoe moet ik nu mijn complimentenoffensief voortzetten als ik weet dat je een volwassen man zonder moeite zou slachten?

Oh wacht, ik weet het al!

goh Logan, ik wist wel dat je veels te lief was om diertjes onnodig te verwonden enkel en alleen voor je eigen plezier! (namelijk, vlees eten). Je bent een echte dierenliefhebber! En een grappenmaker!

Ienepien

 :rollol:
Hij eet helemaal geen vlees, dus zou het voor de kick zijn. En dat is schandalig. >:D

pinky

Ja, belachelijk! Als die dan een volwassen man neerhamert, laat hem dan die man tenminste opeten!  :P

zwartkopje

Ben het volledig met Pinky eens !!!
:D

groetjes,

zwartkopje

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker