Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat weet je over België?

Gestart door Zonnekind, december 06, 2007, 08:15:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Leuke quiz Zonnekind! Ik had er 18 goed, betekent dat dat ik voldoende ben ingeburgerd om naar Vlaanderen te mogen verhuizen?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


Jovi_Hobbes

Niet per se, maar mocht Nederland overstromen dan kan ik misschien in België terecht (al zullen dat dan wel de Ardennen moeten worden  :D)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien


myra

ik had 26...

Van een mastentop en een waterkonijn had ik wel nog nooit gehoord...  ???

Ienepien

 ??? En jij bent een Vlaamse, toch? Heb je niet op zitten letten vroeger op school? :schater:

Jovi_Hobbes

Dat waterkonijn had ik zelfs goed  :rollol:
Ik ben heel goed in gokken  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Waterkonijn had ik wel van gehoord! (of ik hem uiteindelijk goed had, weet ik eigenlijk niet....)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ik had ook al van waterkonijn gehoord en ik wil het graag ook eens proberen. Iemand zin om het mee uit te testen? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Nee, ik geloof, dat ik ook geen trek meer heb. Ratten.......... :geezer:

Sismo

Tja...een varken ligt ook door de modder te rollen (als ie geluk heeft tenminste), waarom dan geen muskusrat?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Weet je wat ratten allemaal voor schade aan kunnen brengen? Je moet eens zien, als ze hier bieten rooien.
Er zijn dan jongens met honden, die er tuk op zijn, en vooral bij de laatste regels veel pakkans hebben.
Het is hier een sport om ratten te vangen. Onze hond pakt ze ook vaak. Doodbijten en laten liggen, want ze schijnen niet lekker te zijn. Dat is maar goed ook, want de meeste ratten hebben landbouwgif in. De gemeente bestrijd ze door gif te strooien in de slootkanten.

En die zou ik dan in België eten? No way! >:(

Sismo

Zonder het gif zouden ze dus prima voedsel zijn?  ;D Oké, ze zijn niet lekker.... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-