Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw hoogtepunt!

Gestart door Sismo, december 10, 2007, 11:16:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Nog 10 (na dit berichtje nog 9) berichtjes en we hebben met z'n allen 50000 postjes geplaatst!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

#1
JAAAAAHHHHHHH! Logan heeft de eer gehad om het 50000ste berichtje te posten! Gefeliciteerd!

PARTY!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Komt er nog iemand mee-feesten? Er is champagne, bitterballen, een bandje, keigezellig hier!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

*stopt zich vol met bitterballen*
*neemt nog een glaasje 'hips'champagne*
*durft lekker te dansen*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

*is intussen heel erg moe*
*gaat naar bedje toe*
*laat voor de late feestgangers nog wat bitterballen achter*

Welterusten allemaal!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben nog even op het feestje geweest... koud geworden bitterballen, hopen sigarettepeuken in asbakken, veel lege plakkerige wijnglazen, open flessen champagne en wijn.. Maar niemand meer aanwezig. Ik wens de schoonmaakploeg morgenochtend het beste !  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ere

We spreken hier dus over een asexuele hoogtepunt.
Voor mij geen reden tot feest ,sorry Sis... ;)

Sismo

Geeft niet hoor, Ere. Het is ook niet echt een feest om aseksueel te zijn, maar het feit dat dit forum bestaat, maakt het voor mij wel iets makkelijker (alleen al te weten dat ik niet de enige ben). Daarom (en omdat ik wel van een feestje houd) vond ik het wel een reden voor een feestje!  :handschudden:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Je hebt precies leuk in je eentje gefeest, Sismo!  :schater:

Ik heb het ook helaas gemist, maar toch hiep hiep hoera voor ons!

Sismo

 ;D Het was een tamelijk eenzaam feestje.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

zwartkopje

 ::) ??? :banghead: Wààr was dat feestje?
Snik!
gemist!!!
:78: :78: :78: :78:

P.s. Sismo, het was misschien wel een tamelijk eenzaam feestje maar je hebt je toch tegoed kunnen doen aan champagne en bitterballen, maar waar bleef de  :cake: ?
of kon je maag er niet meer tegen, hihi ?

groetjes,

zwartkopje

petra1963

Hoi Sismo, goed dat je toch een feestje bent begonnen !  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)



Jovi_Hobbes

Jammer dat ik het feestje heb gemist, maar je hebt in je eentje wel alvast een grote voorzet gedaan voor de volgende 50.000 berichtjes en volgens mij ben jij nu het lid met de meeste berichtjes  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?