Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lief Naief Avense

Gestart door Triple a, mei 20, 2007, 05:13:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

Een familielid van joue heeft achterlaten een wil van $1,000,000 maar daar is no erfgenaam. Stuur mij $5,000 voor advocaat honorarium een Ik zal verplaatsing de $1,000,000 te jou.

Mijn adres is:

Gevangene Oplichter
73 Main St
Zorg, ME 07913
USA

Dank een zijn te mooi dag.


petra1963

Goh, het is te mooi om waar te zijn..  ;D Laat ik nou desparate op zoek zijn naar geld om mijn gokschulden af te lossen bij een paar criminele types.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

hmm, misschien staat het toch niet onderaan het lijstje....

Jovi_Hobbes

 :klap:
but don't give up your day job just yet!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Lijkt me ook niet echt verstandig!  ;D

Triple a

#5
Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 20, 2007, 03:05:04 PM
:klap:
but don't give up your day job just yet!

Why not? This has been a huge success. I've now identified three naive dutch avenites who will be perfect targets for my real scam (as for the reason why the word naive was in english in the title, I looked it up in the Dutch to English part of my translation book, and saw that n"naive" stood for "naief". As I said elsewhere I'm too ill to tell the difference between the two languages at the moment, and so didn't notice anything was odd when I began copying the spelling

**Ducks from any flying projectiles and swinging arms.


Hmmmm. Maybe I shouldn't have said that. If I ever get back to the Netherlands you three might not be willing to meet up with me as a result of this.

petra1963

En we hebben ook nog wel een paar breed geschouderde broers, vrienden en buurmannen ( met hele donkere zonnebrillen  8) ) die jou ook wel even willen ontmoeten.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Willem

Mij buurfrau heef achterghelate, een som fan € 1,111,000  aan de straat. Sij was gefal met die som, partoes op haar buik.
Die som ghelt floog in het ront, end werd gefang door die oud yser koopman.
Die oud yser koopman wert achgterna geseet door die knecht fan de smidt, soo sijn ferse yser-waaren in de steeck laatend
Die knecht fan de smidt hat nie gerekent nie, op die ghrote hont van de boer
Die ghrote hont van de boer beet die knecht in sijn schenkelbeen
Dan kwaam die dikke agent van de polies om die ghrote hont te fang
Hout the hont, Hout the hont , sei die dikke polies
Maa die hont beet die dikke polies in sijn kuiten
Dat was me taar e kabaal, alwaaa die hele buurt op afkwaam, en die ghrote hont, die beet de hele buurt, en die hele buurt stond op ze kop
.....
En, die buurfrau?  Die was hare monopoly ghelt kwijt...

(GROEMPF)
(Absurdis, ludens, kataklop)

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Hmm. wel jammar for die buurfrau!  :rollol:

Willem

het was een klein moment van instant theater... ik had even energie... in de tijd voor al mijn myserie, maakte ik zulke absurde verhalen voor de vuist weg


(Pinky, ghy weet der meer fan...)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TomAAAt

Its time for me to use this sca...er business opportunity.

I just destroyed my laptop by knocking it on the floor, so I need to get another. Plus I have to pay $2,000 this month for a new furnace, and starting in January (I think), I'll end up having to pay significanly more on my student loans because I'll be required to start paying on the graduate ones.,

So please get your checkbooks handy and mail your payment express to:

Gevangene Oplichter
73 Main St
Zorg, ME 07913
USA
Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.

pinky

Hmm, ben ik blij dat bijna niemand in Nederland meer een checkbook heeft!  :D