Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

kan er nog eentje bij ?

Gestart door ikketje, mei 09, 2008, 11:15:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikketje


Hoi iedereen, ik denk dat ik mijn thuis gevonden heb !
Allerlei vragen die al heel veel jaren door mijn hoofd spoken, heb ik hier teruggevonden.  Met jullie antwoorden erbij  :klap:
Ik ben een vrouw van 36, gehuwd, en een kind.  Dat ik me lichamelijk niet tot anderen voel aangetrokken, weet ik al van in mijn kinderjaren.
Knuffelen is nooit mijn ding geweest.  Ik heb altijd meer van het 'geestelijke' genoten.  Sex heb ik ooit wel gehad, maar daar doe ik al jaren niet meer aan mee.
Gelukkig heb ik een gelijkgestemde partner.  Een fetishist ben ik wel...


Sismo

Natuurlijk kan er nog eentje bij! Begrijp ik goed dat jullie een asexueel koppel zijn?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Welkom Ikketje. Hier is een stukje  :cake:

Fijn, dat je een gelijkgestemde partner hebt. Daar zullen velen hier jaloers op zijn. :D

myra

Hoi Ikketje,

Welkom!

Fijn te horen dat je een gelijkgestemde partner hebt gevonden.
Ik heb zelf ook een aseksuele relatie.

Hopelijk voel je je thuis op ons forum!

Ereinion

Welkom Ikketje!

There is always room for more...
en dat geldt ook voor de  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom thuis Ikketje!  :cake:
Leuk dat je ons hebt gevonden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sam

Hoi Ikketje. Taart?  :cake:
Een gelijkgestelde partner! Wat een mazzel.
Er komen me meteen een hoop vragen op. Hoe ga je daarmee om? Hoe moet dat dan met kindjes maken? Maar ik zal niet beginnen met je uithoren, dat komt later nog wel eens. Eerst maar lekker  :cake: eten, toch?

pinky

Welkom Ikketje!  :cake:

Enneh, mooi dat je thuis bent. Je bent van harte welkom hoor (en volgens mij heb je een aantal forumleden al een beetje jaloers gemaakt ;), maar daar moet je alleen maar van genieten hoor!)

Digitalann

Welkom, welkom, Ikketje.

Fijn voor je dat je een partner gevonden hebt die hetzelfde is als jij.

:klap: :klap:

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker