Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hello.

Gestart door fractal-mike, juli 02, 2008, 10:00:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fractal-mike

Ik zit met vader, moeder, een oma en opa en nog en oma.

Ienepien

Hoe oud ben je? En hoe ben je er achter gekomen, dat je asexueel bent? :-\

Brummetje

Sorry als dit hard overkomt, maar als je al 16 jaar hier woont, vind ik dat je toch wel fatsoenlijk Nederlands hád kunnen leren schrijven!

Als wij verhuizen naar het buitenland verwachten ze ook dat wij de taal goed gaan leren beheersen, en daar hoort schrijven, spreken en lezen bij!

Ienepien

Eigenlijk heb je natuurlijk wel gelijk.
Mike, je hebt hier vast wel op school gezeten. :-\

Stev

#19
Citaat van: Ienepien op juli 03, 2008, 02:17:14 PM
Helaas, niemand kent hier Russisch.

IK WEL!!! (OK, het is bijna 25 jaar geleden dat ik mijn diploma gehaald heb en dus ben ik inmiddels alles kwijt want daarna heb ik de taal nooit meer gesproken  :-\ )

Citaat van: Ienepien op juli 03, 2008, 02:17:14 PM
Doe maar zoals je deed, we kunnen het wel lezen, en als we iets niet snappen, vragen we het toch nog een keer? :handschudden:


Het kan vast niet erger dan de schrijftaal van Logan (of was het MaankindJ?) :P

Hallo Mike  :cake:
Ik woon sinds 1990 in Nederland, geboren in Praag  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

fractal-mike

Ik had nogal zwarte tijden achter mijn rug. Ik rookte veel wit, lange tijd niet gewerkt. Ik had veel schamde voor zichtzelf. Later, waneer ik internet heb ontdekt, ik begon voelen me beter. Ik heb veel informatie gevonden. Als voorbeeld: http://www.narth.com/docs/sheep.html

fractal-mike

CiteerHoe oud ben je? En hoe ben je er achter gekomen, dat je asexueel bent? Undecided
35, In 16 jaar in Nederland ik heb alleen keer of 5 naar hoer'en geweest >:D
Weinig dingen in deze wereld waar ik ben bang voor, maar sex interessert mij echt niet.

fractal-mike

>>Ik woon sinds 1990 in Nederland, geboren in Praag
Lekeer beer en natuur heb je daar :wave:

fractal-mike

CiteerWeinig dingen in deze wereld waar ik ben bang voor, maar sex interessert mij echt niet.
Ik kan op glass lopen, rook twee pakjes sigaret per dag.

Ienepien

Dus nooit een relatie gehad, ook niet met een man? Om te proberen, of je misschien homo bent?

fractal-mike

CiteerDus nooit een relatie gehad, ook niet met een man? Om te proberen, of je misschien homo bent?
Dat interessert mij niet.

Ereinion

Hoeft ook niet! Ik heb het ook nog nooit met een vrouw geprobeerd.  :)

En ik kan je prima volgen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: fractal-mike op juli 03, 2008, 08:15:12 PM
>>Ik woon sinds 1990 in Nederland, geboren in Praag
Lekeer beer en natuur heb je daar :wave:

Wel, mooie natuur maar zonder beren!  :D (ik weet dat je bier bedoelde, hoor  :wave: )

Weet je dat er ook Russische AVEN bestaat? http://ru.asexuality.org
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

fractal-mike

Ja, bier. Ik weet over russian site.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Brummetje op juli 03, 2008, 04:32:06 PM
Sorry als dit hard overkomt, maar als je al 16 jaar hier woont, vind ik dat je toch wel fatsoenlijk Nederlands hád kunnen leren schrijven!

Als wij verhuizen naar het buitenland verwachten ze ook dat wij de taal goed gaan leren beheersen, en daar hoort schrijven, spreken en lezen bij!

NAtuurlijk is dat belangrijk maar je moet er wel rekening mee houden dat we niet allemaal Màxima zijn die één op één les krijgt van de beste docenten. Russisch en Nederlands verschillen erg veel van elkaar en een taal schrijven is nog iets heel anders dan een taal spreken. Het is moeilijk om daar in het dagelijks leven feedback op te krijgen als je bijvoorbeeld geen beroep hebt waarin je veel moet schrijven.
We kennen niets van Mikes achtergrond dus denk ik dat je niet zomaar kunt oordelen dat hij niet voldoende moeite heeft genomen om NEderlands te leren spreken en schrijven.

@Mike, om je vraag te beantwoorden: ik woon ook totaal niet in de buurt van Vlissingen. Misschien dat sommige Belgische leden nog dichter in de buurt wonen dan de Nederlandse.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?