Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hello.

Gestart door fractal-mike, juli 02, 2008, 10:00:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

#30
Ik oordeel helemaal niet,  het is gewoon mijn mening. Ik vind dat hij dat best had kunnen doen in 16(!) jaar tijd.
En nee we hoeven niet allemaal net zo snel als Maxima te leren (vind ik geen vergelijking, zij moest  het nl heel snel leren).
Maar ik kan er gewoon niet tegen dat sommigen die hier graag willen blijven wonen, totaal geen enkele moeite doen om goed NL te leren lezen, schrijven en spreken.

Gewoon mijn mening...

Ienepien

En als ik 16 jaar terugtel van Mike z'n leeftijd, is hij hier dus met 19 jaar pas gekomen.
En dan zit je niet (meer) op school, denk ik.
Dus hij heeft een moeilijke start gehad. :-\

loganmanticore

#32
post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

huh? Logan? Niet weggaan hoor! Dan gaan we je veels te hard missen!

Maar vind wel dat je gelijk hebben. Oordelen over anderen is erg makkelijk, net zoals het negeren van je eigen fouten. Zou dat eens andersom zijn eej!

Ereinion

Vind ik ook.

Logan is weg.  :78:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

SHIT!!!!!!!!!!!!!!


Logan, kom alsjeblieft terug. Ik mis je, en een heleboel anderen ook.
Dit is een daad, die je ongedaan kan maken. Denk er eens over, en ga dan dit soort discussies uit de weg.
Bij andere onderwerpen hebben we je hard nodig.

Please

Ereinion

En misschien ook bij deze onderwerpen om ons bij de les te houden!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#38
Citaat van: Jovi_Hobbes op juli 05, 2008, 03:14:28 PM
Russisch en Nederlands verschillen erg veel van elkaar en een taal schrijven is nog iets heel anders dan een taal spreken. Het is moeilijk om daar in het dagelijks leven feedback op te krijgen als je bijvoorbeeld geen beroep hebt waarin je veel moet schrijven.
We kennen niets van Mikes achtergrond dus denk ik dat je niet zomaar kunt oordelen dat hij niet voldoende moeite heeft genomen om NEderlands te leren spreken en schrijven.

Helemaal mee eens, Jovi!
Ik ben ook geen Maxima, ik heb wel in 2 jaar Nederlands geleerd terwijl mijn moedertaal ook een Slavische taal is. MAAR: ik kon reeds Duits (dat scheelt geloof ik), ik was hier alleen en MOEST dus Nederlands spreken, ik deed vrijwilligerswerk etc. etc. Misschien zit het ook een beetje in de genen  :)  Maar je moet zelf gemotiveerd zijn en niet iedereen zit in de meest gunsige omstandigheden wat dat betreft. Het is dus een combinatie van beide, geloof ik...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

En nederlanders maken het je ook niet altijd makkelijk omdat ze nogal snel in een andere taal gaan praten als ze merken dat de ander niet of nauwelijks nederlands spreekt, toch...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Dat zal je niet in één ander land overkomen. :-\

fractal-mike

hey!
en daarom ook -> http://asexuality.org/du/index.php?topic=1448.0

nog een ik heb verschirekkelike accent and can bijna niets doen :wave:

CiteerHallo,

Ik ben iemand die heel goed kan luisteren naar de mensen, m.a.w. ik zeg niet veel en vindt het zeer plezierig.  Ik leg zeer moeilijk contacten en voor een hele groep mensen praten.  Brr, griezelig.  Waarom ik moeilijk contacten leg met mensen?  Ik vind moeilijk, laat me zeggen bijna nooit een punt om met de mensen over iets te klappen.

Sommige gesprekken gaan over seks, niets voor mij, sport, niets voor mij (ik sport bijna niet, heel af en toe ga ik eens spinnen).  En als ik dan eens een onderwerp opgeef, dan klapt de rest dicht.

Ik zou graag mensen ontmoeten, om mee te chatten of te mailen.

Ik zou heel graag mensen willen ontmoeten die :
1. Graag boeken lezen,
2. Muziek luisteren (geen House of Tecno), wel o.a. Marco Borsato, Abba, nou de liedjes waar een onderwerp in zitten en de muziek zeker geen Boenke Boenke is, Andre Rieu en andere klassieke muziek,
3. Films kijken (geen erotische films), wel o.a. thrillers, romantische films, sci-fi, ...
4. Quizzen zien of quizzen doen via internet (graag zou ik een aantal sites (vooral gratis) willen kennen)
5. Ik woon in Diest en zou graag een aantal mensen uit m'n omgeving willen leren kennen die dezelfde interesses hebben als mij
6. Andere mensen mogen zeer zeker ook reageren
7. Ikzelf ben 30 en zou graag mensen van m'n leeftijd willen leren kennen om mee te chatten of te mailen.

E-mail- annex chatadres : analaerts@msn.com

Vriendelijke groeten,


Ann Alaerts Wave

Brummetje

Ik wil graag ooit de Spaanse taal leren, voor als ik naar Colombia ga. Ik weet zo goed als zeker dat ik het wel snel zou leren! Ik zou echt heel erg mijn best doen, om het zo snel mogelijk te leren. Zodat ik me verstaanbaar kan maken als ik daar ben (en ik hoop zelfs aan mijn bio-moeder).

Ienepien

Ja, als je uit zo'n land komt, vind ik het eigenlijk wel een must om die taal goed te leren.
Je ziet wel eens mensen in Spoorloos, die niet eens met hun familie kunnen praten.
Lijkt me voor zo'n moeder héél erg. :-\

MaankindJ

logan heeft fucking groot gelijk op da punt !!!
en ik denk, nee ik ben er redelijk hard van overtuigt dat er veel wijsheid in logan's typwerk zit
ook al trek ik minder mijn bek open, echt respect logan!!!
ohhh en mike welkom
als je iets niet zou verstaan dan zal het waarschijnlijk van mijn type-werk komen hahaha
:cake: cheers
°°°every little thing is gonna be alright°°°