Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hallo iedereen

Gestart door X-U, juli 06, 2008, 11:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

X-U

Hallo iedereen!

Ik ben 22 (V), en ik geloof dat ik aseksueel ben (na alles FAQs gelezen te hebben).
Ik ken de site via zoeken op google.

Ik vroeg me eigenlijk af of er ook meetings zijn waar aseksuelen elkaar ontmoeten en praten over ervaringen?
Ik wil graag meer over mezelf weten, aangezien ik zelf niet goed weet hoe en wat, en nou is een forum een
handig begin, maar het is niet echt "real life", en hoe gezellig het op internet ook kan zijn, zo rot kan je je
voelen als je eenmaal niet meer achter die pc zit.

好きなものは好き、だからしょうがない。

Ienepien

Hallo X-U, welkom hier. Een traditie is om je even een stukje  :cake: toe te stoppen, om wat te eten te hebben onder het lezen.
En ja, we hebben wel eens een ontmoetingsdag. Die worden aangekondigd, dus hou het maar in de gaten.
In de tussentijd mag je vragen stellen, en zullen we proberen om ze te beantwoorden. :wave:

X-U

Thnx voor de  :cake:

In welk gedeelte worden die ontmoetingsdagen aangekondigd?
好きなものは好き、だからしょうがない。

Ienepien

Ehhhhhhhhhhhhh, dacht in Agora.

Wat staat er trouwens onder je Avatar? :-\

pinky

Ja ik geloof ook in Agora...ik dacht dat er al weer eentje geplanned word voor in de zomervakantie toch? In elk geval, daar is even over gepraat. Hoe dan ook, welkom X-U  :cake:

X-U

Onder mijn avatar staat eigenlijk iets in het Japans, maar dat kan deze site blijkbaar niet lezen.
Misschien wel in het schrijfgedeelte?

好きなものは好き、だからしょうがない。

tis moeilijk een mooie vertaling te geven vind ik. In het Japans klinkt het gewoon heel erg mooi.
Letterlijk is het: Ik hou waar ik van hou, daarom is er niks aan te doen.
In het Engels is het wel eens vertaald als: I like what I like, so there!


En bedankt nog voor t antwoorden op mijn vraag ^__^.
好きなものは好き、だからしょうがない。

Ereinion

Welkom X-U,

:cake:

Inderdaad in Agora staat het aangekondigt, maar misschien is het wel een idee om eens een nieuwsbrief te versturen wanneer we weer plannen maken en dan er echt een grote bijeenkomst van te maken. Nu komen vaak alleen een paar trouwe posters.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Oeh, dat zou wel gaaf zijn!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

X-U

Woei! Nog meer taart  ;D It's my lucky day ^^.

Nieuwbrief lijkt me supergoed idee.
好きなものは好き、だからしょうがない。

MaankindJ

hey hey nog een manga-fan erbij zo te zien^^
en de lucky day's qua taart stoppen hier niet snel hahaha  :rollol: :cake: :cake:
amuseer je hier goed zou ik zeggen maar dat bevel (haha) heeft nog niemand afgeslaan  :rollol:
cheers
°°°every little thing is gonna be alright°°°

X-U

hihi, ja, maar ben meer van de anime-fractie. K zag al meer manga-avatars op t forum dwalen.  :) 
Ik vertaal wel manga sinds kort, dat is echt zo cool ^^, komt straks in de winkel te liggen, mijn eigen vertaling, k kan niet wachten :D.

:cake: *nom nom*
好きなものは好き、だからしょうがない。

Ereinion

Dat is gaaf! En spannend, inderdaad!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Alweer iemand, die een boek schrijft. We lijken hier wel een schrijverssyndicaat. :klap:

Meldt je even hoe het gaat heten, en waar we het kunnen kopen? Ik weet helemaal niets van dat onderwerp.
Kan je er iets over uitleggen, of een stukje plaatsen uit je boek? :-\

bebe

van mij hartelijk welkom ook!
nog meer  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: