Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

[AFGELAST] Picknickmeet Leeuwarden: Zondag 18 september

Gestart door Dark_Lord_, juli 31, 2016, 04:05:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dark_Lord_

Wegens gebrek aan voldoende aanmeldingen is deze meet afgelast

Gezien we toch eens gebruik moeten maken van het zonnige weer, leek het mij leuk om een picknick te organiseren.

Waar?: Het Westerpark in Leeuwarden. Dit parkje is makkelijk lopend te bereiken vanaf het centraal station van Leeuwarden. Ik kan helaas niet zeggen hoe de gratis parkeergelegenheid in de buurt is is als je met de auto komt. Het park is niet erg groot, dus we kunnen elkaar zeker wel vinden.

Klik hier voor de locatie op Google Maps


Wanneer?: Zondag 18 september 2016

Hoe laat?: Vanaf 14:00 tot wanneer we er geen zin meer in hebben.

Eten en drinken en andere benodigdheden: Het lijkt mij handig als iedereen zelf wat lekkers en drinken meeneemt. Ik zal zelf kijken of ik via via wat kleden kan regelen om op het gras te leggen (en een auto om deze mee te nemen).

Mensen die willen komen:

* Dark_Lord_ (Ik dus)
* Edewecht (onder voorbehoud)
* Fluffels

Ik zal een week voor de meet de mensen die van plan zijn te komen een PM sturen met mijn telefoonnummer en verdere instructies met hoe ze mij kunnen herkennen.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Beter iets zeker weten dan door twijfel de mist in gaan zeg ik maar zo.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Edewecht

Hmmm, ik heb geen idee hoe de komende weken eruit gaan zien voor mij, maar in principe heb ik wel belangstelling. En vanuit Emmen is het niet zo ver. Schrijf me voorlopig maar bij op je lijstje, Dark Lord.

Leuk dat je dit organiseert!  :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dark_Lord_

Ik heb je op de lijst gezet.

Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets organiseer, dus het is voor mij wel even afwachten of ik alles goed aanpak.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Edewecht

Citeer

het is voor mij wel even afwachten of ik alles goed aanpak.


Ach wat kan er nou fout gaan? Alleen het weer.
De ervaring leert dat als iedereen iets meeneemt, het altijd meeeer dan genoeg is. Met volle tassen gaat iedereen weer naar huis, bij wijze van spreken. Geeft niks, luxe-probleem.

En ik heb ook nog wel wat kleden om mee te nemen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Leuk initiatief Dard_Lord_ !

Voor mij is de planning nog wat onzeker (precies de reden waarom ik zelfs niets organiseer :) ) dus ik zal pas last-minute (hooguit een paar dagen van te voren) laten weten of ik daadwerkelijk kan komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dark_Lord_

Gezien het over twee weken al zo ver is, en er momenteel nog erg weinig aanmeldingen zijn, ben ik aan het overwegen deze meet af te lassen.

Waarschijnlijk had ik deze oproep veel eerder moeten doen (maanden van te voren ongeveer), omdat Augustus meestal een maand is waarin veel mensen met vakantie zijn, of op andere wijze hun weekenden vol plannen.

Mijn plan is om de datum eventueel te verplaatsen naar september, gezien het weer dan op zich wel mooi kan zijn en mensen dan nog genoeg tijd hebben om zich aan te melden. Wie is er voor?
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Imogen

Misschien komt het ook wel omdat net een dag ervoor, zaterdag 27 augustus weer een Queer aan Zee borrel is in eetcafe de Maatschapij, in Scheveningen.
Omdat de Aseksuelen Salon pas weer in september is, ben ik van plan te gaan, mits ik een lift kan krijgen (van Martin  ;D )

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Dark_Lord_ op augustus 15, 2016, 08:27:19 AM

Waarschijnlijk had ik deze oproep veel eerder moeten doen (maanden van te voren ongeveer),


Ik betwijfel of het daar aan ligt. Sommige meets worden onverwacht overspoeld met belangstellenden, (de high tea in Groningen, ongeveer een jaar geleden), andere gaan als een nachtkaars uit, ook al is er maanden of weken van te voren aangekondigd en overlegd (koffiedrinken cq. uit eten in Rotterdam, een jaar of wat geleden). Je kunt er geen peil op trekken. (Dus trek het je niet aan, Dark_Lord  :) )

Maar verplaatsen naar september is natuurlijk geen slecht idee. Gewoon omdat je voor nu te weinig aanmeldingen hebt.

Citaat van: Dutch Ace op augustus 15, 2016, 09:20:46 AM

Misschien komt het ook wel omdat net een dag ervoor, zaterdag 27 augustus weer een Queer aan Zee borrel is in eetcafe de Maatschapij, in Scheveningen.
Omdat de Aseksuelen Salon pas weer in september is, ben ik van plan te gaan, mits ik een lift kan krijgen (van Martin  ;D )


Ik ga òf naar de picnic òf naar de Queerborrel. Als ik naar de Queerborrel ga, kan ik wel een stukkie omrijden en je een lift geven, Dutch Ace.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fluffels

Ik zou wel willen meeten, maar heb die datum helaas niet vrij op de planning. September zou mij beter uitkomen :)
Less is more.

AceVentura

Citaat van: Dark_Lord_ op augustus 15, 2016, 08:27:19 AM
Waarschijnlijk had ik deze oproep veel eerder moeten doen (maanden van te voren ongeveer), omdat Augustus meestal een maand is waarin veel mensen met vakantie zijn, of op andere wijze hun weekenden vol plannen.
Ik denk dat eerder niet had geholpen, ongeveer een maand van te voren (zoals je nu hebt gedaan) lijkt mij prima. Zo in augustus kan vakantie-technisch inderdaad wat onhandiger zijn. Voor mij persoonlijk is sowieso de zondag al onhandig, maar voor nu is de planning nog steeds niet zeker (ik wacht op een oproep van het ziekenhuis voor een onderzoek, dat is voor mij belangrijker (geen zorgen, geen enge dingen))
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dark_Lord_

De meet is nu verplaatst naar zondag 18 september.

Het enige weekend dat ik nog kon in september was het weekend van de 17e en 18e. En ik heb alsnog voor de zondag gekozen, gezien ik op zondagen meer kans heb om een auto te regelen. (Ik heb helaas zelf nog geen auto)
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Edewecht

 :-\  Tsja. Ik weet nog niet of ik dan kan. Mag ik me ook 'onder voorbehoud' inschrijven? :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dark_Lord_

Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Fluffels

Zet mij maar op de lijst. En ik heb ook geen auto, dus ik bus wel. :P
Less is more.

Dark_Lord_

Als je uit de richting van Drachten komt, en ik heb een auto tot mijn beschikking, kun je evt wel met mij meerijden.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B